میانجی گری ریش سفید ظرفیت ارزشمندی برای مقابله با مشکلات اجتماعی دارد

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791729

معاون اجتماعی سپاه بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

عبدالله جمشیدی گفت: در جامعه امروز ما نقش میانجی بزرگان و سرپرستان خانواده ها و سران طوایف، علما و ائمه جماعات مساجد بسیار مهم است و در بسیاری از موارد باعث کاهش بسیاری از این آسیب های اجتماعی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ عبدالله جمشیدی معاون اجتماعی سپاه هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع ریش سفیدان معتمدین ناحیه حاجی آباد لردگان اظهار داشت: باید نظم و قانون را در منطقه ترویج و گسترش دهیم و از هرگونه ناامنی، بی نظمی و بی نظمی پرهیز کنیم. از احکام از شریعت بپرهیزید.

جمشیدی گفت: بی تفاوتی اجتماعی یکی از مهم ترین معضلات پیش روی جامعه ماست چرا که بی تفاوتی یکی از مهم ترین آسیب های روابط انسانی و مانع مهم ترویج سبک زندگی اسلامی است. هیچ عزمی برای مقابله با مشکلات و دعوت به خیر وجود نخواهد داشت.

وی از سران طوایف منطقه خواست تا جشن ها و عزاداری های خود را با تمرکز بر فرهنگ غنی اسلام برگزار کنند و از انجام آئین های غیرفرهنگی مانند تیراندازی خودداری کنند.
جمشیدی ادامه داد: اسراف، تیراندازی و حضور خواننده را در نظر بگیرید چرا که با آموزه های دینی مغایرت دارد و مردم لردگان از دیرباز تعهد و علاقه خاصی به قرآن، فرهنگ اسلامی و سیره ائمه هدی (ع) داشته اند. بار.
معاون اجتماعی سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تعیین مهریه صحیح و اسلامی برای زوجین افزود: باید به آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و اختلافات توجه ویژه داشته باشیم و در پیشگیری از این موارد تلاش کنیم. بنابراین سران قبایل و قبایل می توانند گام های بلندی در این راستا بردارند.
جمشیدی افزود: در جامعه امروز ما نقش واسطه‌های بزرگان و خانواده‌ها و سران طوایف، علما و ائمه جماعات مساجد بسیار حائز اهمیت است و در بسیاری از موارد بسیاری از این آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده است، استان ما در این زمینه آیین‌های فرهنگی جالبی دارد. می گویند احیای این آیین ها به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند.
گفتنی است این جلسه توسط معاونت اجتماعی سپاه شهرستان لردگان در سالن هیئت مدیره دانشگاه پیام نور لردگان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید