نارضایتی یحیی از وضعیت خرید جدید پرسپولیس

نارضایتی یحیی از وضعیت خرید جدید پرسپولیس

پرسپولیسی ها در دیدار مقابل آلومینیوم اراک یورگن لوکادیا را در نوک خط حمله داشتند و او با حضور این بازیکن پا به میدان گذاشت. اما لوکادیا در طول مسابقه عملکرد خوبی نداشت، بنابراین مشخص است که حدس و گمان در مورد آمادگی او چندان اشتباه نبوده است.

در عین حال سرمربی پرسپولیس نیز پس از پایان بازی برای آماده سازی لوکادیا گفت که فعلا به زمان نیاز دارد و حالا با گذشت حدود یک هفته از این دیدار، باز هم در مورد وضعیت مهاجم هلندی و البته او اظهار نظر کرد. نظر گل محمدی با دفعه قبل تفاوت چندانی ندارد، گفت: «متاسفانه شروع تمرینش با ناآمادگی همراه بود و وضعیت جسمانی اش واقعاً خوب نبود.» تقریباً در این 10-12 روزی که با ما کار می کند، شرایط بهتر شده است، اما هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد و باید وارد شرایط بازی و تمرین شویم. در هر صورت تغییری در تیم باشگاهی رخ می دهد و شاید این بخشی از روند طبیعی هماهنگ شدن باشد.

یحیی درباره وضعیت تمرینی این بازیکن توضیح داد: او باید بیشتر تلاش کند و در تمرینات آماده شود. فکر می کنم زمان برای او بسیار مهم است. هم خوب شروع کنیم و هم ادامه دهیم. او باید بیشتر تلاش کند و ما سعی می کنیم تمرینات خاص تری با او داشته باشیم تا سریعتر آماده شود.

یحیی ناراحتی خود را از وضعیت مهاجم معروف هلندی در حالی اعلام کرده است که هواداران پرسپولیس به درخشش این بازیکن امید زیادی دارند و البته او در گذشته مهاجم، گلزن و موقعیت آفرینی توانمندی نشان داده است و باید دید. چه زمانی در ترکیب پرسپولیس جای می گیرد.

لوکادیا امید اول پرسپولیس و یکی از شانس های آقای گلی در این فصل فوتبال ایران است و همه منتظر اولین گل او با پیراهن پرسپولیس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید