ناگفته هایی درباره خرید جدید پرسپولیس و همسرش

پس از جدایی یورگن لوکادیا ستاره هلندی و بهترین گلزن این فصل پرسپولیس از لیگ برتر، یحیی گل محمدی گزینه های زیادی برای تقویت خط حمله پیش روی او قرار گرفته است. در نهایت لئاندرو پریرا سرمربی پرسپولیس مهاجم 31 ساله برزیلی را انتخاب کرد و این بازیکن باید جایگزین یورگن لوکادیا شود. این بازیکن که در چند فصل گذشته در فوتبال ژاپن بازی کرده است، با پرسپولیس به توافق رسیده و قرار است امروز برای شرکت در تست های پزشکی وارد ایران شود.

صحبت ها و نوشته های زیادی در مورد آمار گلزنی و تیم های حاضر شده است. در این گزارش می خواهیم درباره بازیکن جدید پرسپولیس که شاید کمتر شنیده باشید صحبت کنیم.

اولین چیزی که در مورد پریرا جلب توجه می کند این است که به این بازیکن لقب جالبی داده اند. در برزیل، این بازیکن که نام کاملش لئاندرو مارکوس پروکنا پریرا است، “لئاندرو موز” (موز) نام داشت.

ناگفته هایی درباره خرید جدید پرسپولیس و همسرش

این بازیکن 31 ساله و 190 سانتی متری در تیرماه 1370 در منطقه آراساتوبا متولد شد. شهری در شمال غربی ایالت سائوپائولو با جمعیتی حدود 200000 نفر که 37 درصد آنها با اسکوتر و موتورسیکلت در خیابان ها تردد می کنند.

نکته جالب دیگر درباره لئاندرو مربوط به دوران حضور او در Chapoquense برزیل است. تیمی که مدتی پس از خروج پریرا از این باشگاه، بیشتر اعضایش در سانحه هوایی جان باختند. در واقع، اگر پیشنهاد بلژیک برای پریرا نمی رسید، او می توانست در Chapoquense بماند و در آن پرواز سرنوشت ساز به کلمبیا شرکت کند. در واقع لئاندرو به نوعی از مرگ اجتناب کرد و خوش شانس بود.

نکته بعدی که در مورد لئاندرو جالب است رابطه او با همسرش است. لئاندرو بنانا به تازگی رسما ازدواج کرده است. او عشق عجیبی به همسرش دارد و اگر به صفحه شخصی اینستاگرامش سر بزنید این موضوع را کاملا متوجه می شوید. لئاندرو نام همسرش «جنیفر» را به همراه شماره مورد علاقه اش روی کفش سمت راستش حک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید