نخبگانی که چهره مطلوبی از اعتبار در انظار عمومی دارند باید به جهاد تبیین کمک کنند


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912954

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج نخبگان بسیجی شهرستان بهار طی مراسمی با فرماندار بهار دیدار کردند. در این جلسه نخبگان بسیجی به تشریح دغدغه های خود پرداختند و فرماندار شهرستان پس از استماع آنها راهکارهای مناسب و مناسبی را جهت تسهیل در تلاش این قشر پیشنهاد نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; فرماندار بهار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی در تمام دوران جنگ، علم و پژوهش، فرهنگ و… کشور را نجات داده است. و باعث پیشرفت ایران شده است. نبود تفکر بسیجی کشور را به بن بست می کشاند و وجود همین تفکر است که محاسبات دشمن را به هم می ریزد و آنها را به مخالفت با نظام جمهوری اسلامی می کشاند و امیدواریم همه ما بتوانیم تفکر بسیجی را از همه جهت گسترش دهیم. یک بسیجی تمام عیار برای جذب بسیج، دامنه بسیج را گسترش دهید.


روح اله نباتی با تاکید بر اینکه افتخار ما در شهرستان این است که همه جوانان، بزرگترها و پاکترین های ما بسیجی هستند، تصریح کرد: ما در این شهرستان هستیم. وی بیان کرد: نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران حامی جوانان، نوآوری و خلاقیت است و کشور دارای نهادهای بسیاری مانند خانه خلاق لالجین، مراکز علمی پژوهشی، پارک علم و فناوری، مراکز رشد، دولت و اداره تعاون است که حامی نخبگان است. و امکانات ویژه ای برای حمایت از ایده های دانش بنیان داریم.


نباتی در خصوص ارزیابی سند چشم انداز 25صالح گفت: این سند نقشه راه آینده است و نیازمند کمک و مشارکت مردم، نخبگان و بسیج هستیم تا در زمان حال ما را یاری کنند..


وی با تاکید بر استفاده از فناوری برای توسعه، گفت: استفاده از فناوری هزینه بر نیست و امری اسراف کننده نیز محسوب می شود و از نظر آلودگی زیست محیطی خطری ایجاد نمی کند و ایجاد اشتغال و آینده می کند.


صندوق های حمایتی مختلفی از جمله صندوق کارآفرینی امید، صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از طرح های نخبگان وجود دارد و منتظر طرح ها و محصولات نخبه ای برای حمایت هستیم و هر جوان با هر ابتکاری می تواند به خانه خلاق لالجین و بهار تهران مراجعه کند. خانه خلاق که به زودی افتتاح می شود، پشتیبانی و شرایط خوبی را دریافت خواهد کرد.


فرماندار بهار تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ملت ها بسیجی هستند مگر اینکه علناً در مقابل نظام بایستند و ما سعی کرده ایم با خطاب به همه اقشار جامعه، افرادی که توانایی را دارند و با گوش دادن رایزنی ها، شکاف بین دولت و مردم را قطع کنیم زیرا هر چه رابطه دولت و مردم بیشتر شود به نفع کشور است..


نباتی افزود: همه ما باید به وظیفه خود عمل کنیم، در هر زمانی در عرصه علم، هنر، جنگ و گروه جهاد وظیفه داشته ایم و امروز وظیفه ما جهاد تبیین و روشنگری است، نخبگانی که دارای مساعد هستند. تصویر اعتماد در انظار عمومی و جوانان با آنها راحت ترند، باید در این راستا به جهاد شفاف سازی کمک کنند و دشمن از تفکر بسیجی و انقلابی و تلاش برای بد جلوه دادن حجاب و تولید بمب اتمی هراس دارد. برای کشورمان و برخی از جوانانی که درگیر حاشیه‌ها و احساسات هستند، القا می‌کنند که ما با آمریکا دشمنی داریم، باید واقعیت‌ها، کودتاها، جنگ‌ها، کشتارها و تحریم‌ها را برای جوانان توضیح دهیم و دشمن می‌داند که جمهوری اسلامی و تفکر بسیجی درست است و باطل هرگز بر درستی نمی نشیند. و اگر این واقعیت را توضیح دهیم جوانانی که به طرق مختلف فریب خورده اند به ما خواهند پیوست.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید