نشست «نقش رویکرد تعالی در مدیریت گردشگری کشور»


ساعت: 02:15
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885009

نشست «نقش رویکرد تعالی در مدیریت گردشگری کشور» 13 مردادماه سه شنبه از ساعت 15 الی 17 برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انجمن تعالی در گردشگری با حمایت مرکز مطالعات استراتژیک پیشرفته، اتاق فکر اجتماعی و سبک زندگی (جدول گردشگری) سازماندهی می کند.

نشست «نقش رویکرد تعالی در مدیریت گردشگری کشور» همزمان با رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401 با سخنرانی منوچهر جهانیان (رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علوم و معارف) برگزار شد. فرهنگ) و رئیس هیئت اندیشمندان جهانگردی مرکز جارفه و با همفکری مشترک اعضای انجمن تعالی گردشگری در تالار مصلی امام خمینی (ره) تهران روز سه شنبه 13 مرداد ماه برگزار می شود. ، از ساعت 15:00 الی 17:00.

تمرکز بر چالش ها و مشکلات اصلی گردشگری کشور و فرصت هایی که رویکرد گردشگری متعالی برای مشکلات گردشگری خواهد داشت از محورهای این نشست است.

لازم به ذکر است اولین دوره «رویداد هم افزایی مدیریت ایرانی» با حمایت ستاد فناوری نرم و توسعه صنایع خلاق در تاریخ ۲ تا ۴ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. این رویداد به عنوان اولین بستر تعامل و همکاری بین مدیران دولتی و شرکت ها، موسسات و مجموعه های خلاق شناخته می شود که هر کدام محصول، خدمات، ایده یا مدل خاصی برای حل مشکلات و چالش های کشور در حوزه فرهنگی، اجتماعی دارند. اقتصاد، فناوری، مدیریت، اشتغال، تحصیلات، بهداشت، محیط زیست و رسانه دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید