نظر آقای گل درباره خرید جدید پرسپولیس و یحیی

نظر آقای گل درباره خرید جدید پرسپولیس و یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر موفق شد با شکست مس رفسنجان، اختلاف خود در صدر جدول را بار دیگر به سه برساند. یکی از نکات ویژه این بازی روشن شدن مجدد موتور گردنی مهدی عبدی بود. مهاجمی که در این دیدار دو بار برای سرخپوشان گلزنی کرد.

فرشاد پای در مورد برتری پرسپولیس در این دیدار، جرقه زدن ماشین برای نشان دادن نتیجه مهدی عبدی و موارد زیر اظهار داشت:

باز هم اختلاف با بالای جدول به سه کاهش یافت.

امتیازات دیگر لیگ بسیار مهم است و نباید امتیازات را در مسابقات از دست داد. به خصوص در جلسات خانگی. بازیکنان این را می دانند و برای موفقیت تلاش می کنند.

بازی با مس رفسنجان را چطور دیدید؟

کوپر یکی از بهترین تیم های لیگ امسال است و تیمی است که فوتبال بازی می کند. هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت پرسپولیس با عملکرد بهتر خود توانست سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

یکی از اتفاقات این دیدار روشن شدن مجدد موتور دروازه بان مهدی عبدی بود. عملکرد او را چگونه دیدید؟

عبدی بازیکنی جوان و آینده دار است. او باید با روند حرکت کند زیرا پتانسیل گلزنی خوبی دارد. عبدی نشان داده فرصت طلب است و باید در همه مسابقات مشتاق گلزنی باشد.

با توجه به شرایط فعلی، به گفته عبدی، امید اولین گل پرسپولیس است.

عبدی تاکنون گل های حساسی به ثمر رسانده و نشان داده که می تواند این کار را انجام دهد. او باید برای ادامه کار خوب تمرکز کند.

جذب تامیروف را چطور دیدید؟

پرسپولیس باید مهاجم می گرفت و ازبک جوان است. امیدوارم در تیم موفق باشم.

اما او سابقه خوبی نداشت.

از این به بعد نباید او را قضاوت کرد. قبل از آن بازیکنان خارجی آمدند که کیفیت لازم را نداشتند اما امیدوار است در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید