نعمت امنیت مرهون هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878642

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بی شک نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار به برکت خداوند و برادری، هوشمندی، هماهنگی، همکاری و هم افزایی خدشه ناپذیر اطلاعات کشور است. انجمن. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ارتباطات جداگانه آه تو انتصاب سردار کاظمی به ریاست سازمان اطلاعات سپاه تبریک می گویم گفت برای 4 سال خدمت حجت الاسلام طائب وی با تأسیس و مدیریت این سازمان مفتخر شد.

متن پیام ها به شرح زیر است:


اساسا خدا تو را حفظ کند

برادر افتخاری سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی (سد عزّه)

سلام؛

خرسندیم جنابعالی را به عنوان «مسئول اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب کنیم که نشان از ایثار، شایستگی، کارآمدی و توانایی این برادر عزیز در خدمت صادقانه و صادقانه دارد. موفقیت آمیز در این سنگر صمیمانه گرفتن خطرناک است تبریک می گویم متاسفم.

بی شک نعمت بزرگ امنیت و صلح پایدار در شرایط و تهدیدهای حساس و پیچیده منطقه ای است سرچشمه گرفته از توطئه های نظام سلطه و استکبار خاص وضعیت آمریکا و رژیم دروغین صهیونیستی و پاسخ کثیف منطقه به شکوه انقلاب اسلامی و عزت ایران و ایرانیان در جهان قدردان آن هستند. خداوند و برادری، هوش، هماهنگی، همکاری و هم افزایی خدشه جامعه اطلاعاتی شکست ناپذیر کشور مخصوصا نقش راهبردی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مبارزات خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج)عجدر این مجموعه او فردی مؤمن، قدرتمند و باهوش است.

اطمينان دارم به فضل الهي دوره جديد زمامداري اين سازمان با مديريت حكيمانه و مصمم فرماندهي كل قوا و زير نظر فرماندهي محترم سپاه با تعامل و همكاري همراه خواهد بود. یک چیز دیگر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی شاهد ناکامی های مکرر اطلاعاتی دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی و خنثی شدن نقشه های شوم آنان در ایجاد خدشه ما در سنگر امنیت مردم و کشور و ایمان و ایمان و اعتماد ملت شریف و بصیر ایران اسلامی در حمایت از نظام خواهیم بود.

موفقیت و سربلندی این برادر عزیز در این سنگر خطرناک و حساس تحت عنایت حضرت بقیة الله عالی حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کلانتر) و نایب سمت راست ایشان مرجع عالیقدر ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است. آه تو (مدظله العالی) از درگاه حق تعالی موضوع من جویم.


اساسا خدا تو را حفظ کند

جناب عالی حجت الاسلام و مسلمین آقا حسین طائب (سد عزّه)

سلام؛

وی در پایان دوره 13 ساله خود به عنوان “رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” این سمت را آغاز کرد. من میدانم از تلاش مجاهدین و جناب عالی در ایجاد و راه اندازی این سازمان مؤثر هستید موفقیت آمیز و اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از انجام مأموریت ها و وظایف خطیر که بحمدالله در پیشگیری و مقابله با توطئه های دشمنان علیه انقلاب، نظام و میهن اسلامی به توفیقات ارزنده ای منجر شده است، اعلام دارم.

بی شک نقش سازمان اطلاعات سپاه تحت رهبری جنابعالی در شکست نقشه ها و آرمان های شوم رژیم منحوس صهیونیستی علیه ایران اسلامی و مقابله با پدیده نفوذ و مقابله گسترده قاطع و غیر محافظه کارانه با مفسدان و انباشته های بزرگ اقتصادی است. کالا حضور این سازمان در صحنه ماموریت های خطیر خواهد بود.

تداوم موفقیت و سربلندی این برادر گرانقدر در ادامه خدمت صادقانه به عنوان مستشار فرماندهی کل سپاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران تحت عنایت حضرت بقیة الله. الاعظم (عجل الله تعالی فرجه کلانتر) و رهبری رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای آه تو (مدظله العالی) از پورتال ربوبیت موضوع من انجامش میدم.

سرلشکر سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید