نفوذ سامانه بارشی در نواحی شرقی استان فارس از اواخر وقت امروز


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909665

حچیکات گفت: سامانه بارشی تا پایان امروز به تدریج به سمت نواحی شرقی استان حرکت می کند و در نی ریز، بخش هایی از داراب، زرین دشت بارندگی خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود حکیت مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: نقشه های هواشناسی به ما نشان می دهد که امروز همچنان در برخی مناطق استان فارس به ویژه در غرب کشور از جمله رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد بود. فراشبند، فیروزآباد، خنج و لار. ما به شدت پیش بینی می کنیم.

وی در ادامه افزود: وزش باد در شمال استان فارس پیش بینی می شود و در پایان هفته (پنجشنبه و جمعه) در نواحی شمال غرب استان شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

وی میزان بارندگی را در برخی شهرستان ها اعلام کرد و گفت: در شهرستان سپیدان 4 دهم میلی متر، ایزد چاوت 1 میلی متر، جهرم 3.4، هنج 6.10، داراب 4.6 و زرین دشت 2.8 میلی متر است.

مدیرکل هواشناسی فارس همچنین گفت: میزان بارندگی در شهرستان شیراز تا این ساعت به دلیل بارندگی کم قابل اندازه گیری نیست و طی ساعات آینده اعلام می شود. و در قیرو کارزین 4.6 میلی متر بارندگی داریم.

وی در پایان افزود: در سایر نقاط استان بارندگی نخواهیم داشت و این سامانه بارشی تا پایان امروز به تدریج به سمت نواحی شرقی استان حرکت می کند و در شهرستان های نی ریز بخش هایی از داراب بارندگی خواهیم داشت. ، زرین دشت و تاثیر مخاطراتی مانند رانش زمین احتمال سیلابی محدود در معابر وجود دارد، همچنین احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها وجود دارد و توصیه می شود در جابجایی عشایر و تعجیل احتیاط کنید. برداشت محصولات آماده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید