نفوذ غیر متواضعانه، عفت و غارت اسب تروا


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882240

الهام که قبلاً بی حجاب بود اما امروز تغییر کرده است معتقد است; ما نباید دنبال تغییر باشیم و یک طرفه اصرار بر رعایت حجاب داشته باشیم، او از زنان و مردان این مملکت می خواهد که ایمان خود را تقویت کنند تا آنها نیز پشت سر او حجاب داشته باشند و تاکید می کند; حیف نیست که این لیلا و جنون به نفس کالایی ناچیز فروخته شود؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهمدان; چرا فرهنگ یک ملت برای دشمنان آن کشور مهم است؟ و چرا ارزش های یک جامعه برای دشمنان آن مهمتر است؟ دشمن هر کاری می کند تا با تحقیق به اصول و آرمان های دین حمله کند.


دشمن می آید به باورهای نرم و نرم ضربه بزند!


همانطور که می بینیم، در طول تاریخ بشریت، دشمنان ارزش های الهی همیشه به شمشیر و سلاح مسلح نبودند، بلکه با رویکرد و نفوذ نرم، برای تخریب یک اصل، مانند تراژدی اندلس، از ضد فرهنگ ها استفاده کردند. در اندیشه و اندیشه های مسلمانان در اسپانیا. در واقع نفوذ حیا یک اسب تروا است که عفت جامعه را ربوده است.


حتی دشمنان ادیان الهی با چهره ای شبیه به خدا وارد کارزار می شوند و نمونه آن را می توان در اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی و پیروان انحرافی آنها مانند داعش و آل سعود در عصر حاضر مشاهده کرد..


اما در آستانه 21 تیرماه سالروز فاجعه خونین مسجد گوهرشاد، سالروز قیام مردم مشهد علیه رونمایی از حجاب رضاحانی است که در تقویم کشورمان روز حجاب اعلام شده است. بنابراین متفاوت از همیشه به سراغ یکی از زنان ایرانی مان رفتیم که زمانی به بدحجابی معروف بود و سال هاست باطن خود را می شناسد و تغییر کرده است. او جزء «الهام قجر» نیست که از منظر دیگری به حجاب و عفاف نگاه کرده و طرفداران خود را دارد..


حجاب اصل دین نیست، جزئی از آن است


وقتی با او صحبت می کنیم، آرام و خونسرد است، صدایش نه می لرزد و نه تند. حرف و تصویر او را در نمایش لک جیغ تا خدا دیده ایم، او یک دنیا دارد از آنچه می خواهد هر لحظه و همه جا به دیگران منتقل کند تا همه ماهیت واقعی و فطرت پاک خود را بشناسند و آنها را نفروشند. به هر کسی..


در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ او حجاب را اصل و نماد دین معرفی نمی کند، بلکه معتقد است حجاب بخشی از ادیان الهی به ویژه دین مقدس اسلام و برگی از درخت تنومند دین خداست. اگر اعتقادات دینی داریم، منطقی است که حجاب خودش را تنظیم کند.


آیا حیف نیست که وسواس مردانه به کالای ناچیز شهوت فروخته شود؟


الهام به دنبال تغییر نیست و اصرار یک طرفه بر رعایت حجاب، از زنان و مردان این مملکت می خواهد که ایمان خود را تقویت کنند تا آنها نیز بتوانند حجاب داشته باشند. او معتقد است که نقش هر یک از ما عاشقی است که با عشق خود به معشوق بازی می کند و برای خدا لالایی می نوازد. حیف نیست این لیلا و جنون را به عنوان یک کالای کوچک هوس و هوس بفروشند؟! اگر نقش خود را در دنیا بدانیم، کجا هستیم و در کجای این دنیا هستیم، ارزشمندتر می شویم. چه با لباس های پر زرق و برق، چه با لباس های ساده و ارزان.


الهام تأکید می کند که بالاترین مقام، خلقت پست نیست و پیروی از هوای نفس، کسی که عاشق خدا می شود بدون توجه به خواسته های معشوق و باطن او قدمی بر نمی دارد. خود نیز بر ظاهر او تأثیر می گذارد..


ما با حجاب و عفاف خود خدا را تملق می کنیم


این بانوی مسخ شده می گوید: خدای متعال کامل است و ما را کامل می خواهد و اینگونه باید شیرین باشیم و با خدا عشق بازی کنیم و اگر چنین شدیم خدا خودش خریدار ما می شود و شرم دارد که بنده اش را بر سر نگذارد. بنابراین سختی های ساده زمینی مانند بستن مچ پا، حمل چتر سیاه و بستن روسری در گرمای شدید تحمل می شود. 30 درجه برای ما شیرین تر از غم مو و اندیشه است.


او ادامه می دهد؛ آیا همه ما رفتار و کردار سیدالشهداء علیه السلام و یاران باوفایش و خواهر بزرگوارش را از بزرگان دین نشنیده ایم که چگونه در آن محفل عظیم در صحرای کربلا در برابر خدای خود محبت کردند و به ما آموختند. رسم عشق؟


قیام اباعبدالله(ع) مربوط به باطن اسلام بود نه ظاهر آن


الهام از ما این سوال را می پرسد; آیا قرار بود قیام اباعبدالله (علیه السلام) ظاهر دین را تثبیت کند یا باطن اسلام؟ و خودش در جواب اظهار داشت: رفتار عاشقانه سیدالشهداء در کربلا برای تثبیت هسته درونی اسلام بود نه تثبیت ظاهر دین. اینجاست که باید بدانیم در کجای این دنیا ایستاده ایم و تا جایی که می توانیم خدا را بندگی کنیم و آدم خوبی جلوه کنیم..


او ادعا میکند؛ حجاب هم همینطور است، حتی اگر قبلاً با دوستانمان خوب بودیم و آنها به خاطر آرایش و ظاهر بد ما را قبول داشتند و اکنون به دلیل رعایت حجاب طرد شده ایم، شیرینی آن طرد برای ما باید بیشتر باشد. عزیزم اگر خدا را بشناسی و خودشناسی.


آیا حفظ حیا و عفت بالاتر از 100 جهاد نیست؟


وقتی با چند دختر جوان صحبت می کنم فکر می کنند باید در خانواده ای مذهبی بزرگ شویم تا تغییرات رفتار و ظاهرمان را ببینیم! نه! این چنین نیست. می شود در خانواده ای بی دین به دنیا آمد و بزرگ شد، اما با همه مخالفت ها و سختی هایش، زندگی با حجاب و عفاف را تجربه کرد، آیا این حفظ حیا و عفت بالاتر از صد جهاد نیست؟


این بانوی بزرگوار می فرماید: قرآن کریم بارها در مورد تفکر و تعقل عقلانی اشاره می کند که اگر تشنه علم آموزی و خداشناسی باشیم، علم عبادت خدا را به شیوه های علوی و فاطمی به راحتی از دست نمی دهیم..


مقدسین جامعه را از دین دور کردند


شاید این خانواده های به ظاهر مذهبی هستند که نمی دانند چگونه علم شناخت و درک حیا و عفت را به فرزندان خود بیاموزند و با امر و نهی های نامتعارف نه تنها فرزندان خود بلکه دیگران را نیز از دین و در یک کلام اطرافیان خود دور می کنند. از دین خود فرار کرده اند، در خصلت هایشان مبالغه می شود، گاهی حرف هایی می زنند که دلیلی برای آن ندارند و فقط از روی تقلید است نه با تعقل و تفکر..


مؤمنان مقدسی که دین را به جهنم تفسیر می کنند نه بهشت


الهام می افزاید: مؤمنان مقدس دین را برای مردم به جهنم تعبیر می کنند و بهشت ​​را فراموش کرده اند و می خواهند رفتار متعصبانه نامناسب خود را در قالب دینداری کاذب به دیگران منتقل کنند، علیرغم اینکه اسلام دینی ناب است. بدون هیچ سخت گیری است.


در ضمن کسی نیست که بهشون بگه اصل حجاب به حجاب ختم نمیشه هر چند کاملتره ولی حجاب تنها چادری نیست که اگه خانم محجبه یا ریشو نباشه! دین نیست، اینطور نیست، شال و مانتو بپوشی و یک مو هم بیرون نیایند، برای رضای خداست، نه برای صلاح خلق خدا..


با تمسک به ظواهر دین، بذر پرهیز دینی را در جامعه نکارید


وی تصریح می کند: مهم این است که اصل دین را رها نکنیم و فقط به ظواهر آن پایبند باشیم که اگر چنین کنیم بذر دین ستیزی را در جامعه خواهیم کاشت..


باید نسبت به دین و گسترش آن در جامعه صبور بود و باید از فلسفه واقعی ابعاد مختلف دین و احکام الهی مانند حجاب برای اقشار مختلف جامعه صحبت کرد. با کودکان به زبان کودکان، با نوجوانان و جوانان به زبان آنها. اگر اصل دین اعمال شود، ظاهرش خودش را اصلاح می کند. زیرا اگر صد نفر بیایند، نود نفر نیز پیش روی ما هستند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید