نقش اصلی معتمدین محله در تشویق مردم به واکسیناسیون

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790500

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: معتمدین و بسیجیان محلی به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمدند تا مردم را نسبت به واکسیناسیون کرونا قانع کنند و به شبهات مردم پاسخ دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد دهگان در گفتگو با یزدرسا گفت: مردم باید توجه داشته باشند که بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا واکسیناسیون در سراسر کشور است. از بین طیف گسترده ای از واکسن ها انتخاب کنید و از خود در برابر این ویروس بد محافظت کنید.

وی ادامه داد: متقاعد کردن مردم به واکسیناسیون امری ضروری است که همه افرادی که به دلیل کار، شغل، اعتبار و … می توانند این واکسن را انجام دهند باید در این حوزه قرار گیرند و افرادی که هنوز برای واکسن کرون اقدام نکرده اند. به منظور تشویق.

دهگان با اشاره به اجرای طرح سردار شهید سلیمانی توسط بسیج خاطرنشان کرد: همچنین تلاش مجدانه و خالصانه کادر پزشکی این امکان را به ایران می دهد که عملکرد خوبی در مقابل قائد داشته باشد.

رئیس اورژانس استان یزد ادامه داد: خوشبختانه در اجرای این طرح بسیجی بحث تبیین و قانع سازی ضرورت واکسیناسیون تاج را در دستور کار خود قرار داد که در واقع اقدام به موقع بر اساس نیاز جامعه است. برخی افراد بی اطلاع هستند و به دلیل تبلیغات منفی از واکسیناسیون خودداری کرده اند اجرای این طرح و پاسخگویی به شبهات مردم می تواند نقش بسزایی در ترغیب مردم به واکسیناسیون داشته باشد.

دگان در پایان گفت: برای گسستن زنجیره واکسیناسیون ابتدا همه باید پروتکل های بهداشتی و فردی را رعایت کنند و سپس با انجام واکسیناسیون ضریب ایمنی را به حد قابل قبولی برسانند و انشاالله جامعه مقاوم شوید. به این ویروس شرور

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید