نقش امام خمینی در تاریخ ماندگار است


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843599

زیویار گفت: نقش امام خمینی (ره) به عنوان رهبر و رهبر قیام های مردمی علیه رژیم ستم شاهی در طول قرن ها تاریخ ماندگار بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر فرهاد زیویار، استاندار لرستان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیانیه ای صادر کرده است.

به نام خدا

«ای کسانی که به نفس خود مطمئن هستید، به سوی پروردگارتان بازگردید که از رضای او خشنود باشید، وارد عبادت شوید و وارد بهشت ​​شوید».

سال ها می گذرد و حوادث می آیند

من از اواسط ژوئن منتظر فاراژ بودم.

خرداد همیشه یادآور ملت رشید ایران و همه آزادگان جهان، قیام حماسی مردم به رهبری امام خمینی(ره) است که منشأ پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در سال 57 و برگی پر افتخار در تقویم ظلم و ستم ملت ایران بود. و حقانیت این قیام علیه طاغوت ها و طاغوت ها را به چالش کشید و نقش امام خمینی (ره) را به عنوان رهبر و رهبر قیام های مردمی علیه رژیم ستم شاهی در قرون تاریخ باقی گذاشت.

سرویس آزادی ایران در 15 خرداد زمانی که همه رهبران تا دندان مسلح و سرکوبگران رژیم شاهنشاهی در برابر خون های ریخته شده توسط مردم مسلمان ایران در آن روز زانو زدند، تبدیل به ورق شد.

شکی نیست که ایران اسلامی در پانزدهم خرداد احیا شد و شکوفایی امروز کشور عزیزمان مدیون زعامت حضرت امام خمینی (ره) رضوان الله تعالی علیه و سپس با رهنمودهای جانشین امام زمان (عج) و مرجعیت حضرت آیت الله العظمی است. خامنه ای و خون شهدای انقلاب ریخته شد.

با کمال تاسف سالروز رحلت امام خمینی (ره) انقلاب تجدید میثاق را تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید