نقش دو استقلالی سابق در هدایت پرسپولیس!

شاگردان گل محمدی که یک روز قبل از آبی پوشان به میدان رفتند، با یک گل شیخ دیاباته میهمان مس کرمان را شکست دادند تا برتری خود را تا پایان جام جهانی تثبیت کنند.

مربی و بازیکنی که از بازیکنان سابق استقلال بودند نقش مهمی در این برتری نسبتا طولانی و بیش از یک ماهه قبل از تعطیلات لیگ به پرسپولیس داشتند.

در حالی که پرسپولیس در هفته دهم در دیدار خانگی مقابل آلومینیوم اراک با مدیریت مهدی رحمتی موفق شد ملوان را با یک گل در بندرانزلی شکست دهد و در همان زمان در دیدار خانگی مقابل آلومینیوم اراک، پرسپولیس موفق شد ملوان را با یک گل شکست دهد. گل، بنابراین سر پوشان 2 امتیاز از آبی پوشان جدا در بالای جدول فاصله داشت.

در هفته یازدهم شیخ دیابته مهاجم فعلی پرسپولیس که پیش از این در این دو فصل برای آبی پوشان بازی کرده و با این تیم عنوان آقای گل را کسب کرده بود، یک گل 3 امتیازی برای تیمش به ثمر رساند تا فاصله 2 امتیازی تیمش حفظ شود. بین پرسپولیس و استقلال

اگر پرسپولیس امروز با فاصله 2 امتیازی مقابل استقلال به تعطیلات طولانی رقابت ها برود، نقش سید مهدی رحمتی و شیخ دیابت دو بازیکن سابق استقلال در این هدایت پر رنگ است.

دیدگاهتان را بنویسید