نقطه عطفی برای پرسپولیس در دیدار با پیکان

نقطه عطفی برای پرسپولیس در دیدار با پیکان

حمید درخشان، سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس بازگشت سیدجلال حسینی و حامد لک به این تیم در دیدار با پیکان را نقطه عطفی برای سرخپوشان می داند. درخشان همچنین درباره انتخاب محمد محمدی به عنوان معاون ورزشی پرسپولیس و توزیع شماره تلفن محتبی حسینی، سرمربی پیکان پس از شکست مقابل یحیی گل محمدی صحبت کرد که در ادامه می خوانید؛

اول اینکه نظرت در مورد برد 10 نفره پرسپولیس مقابل پیکان چیست؟

پرسپولیس خیلی سریع شروع کرد و اگر امید عالیشاه اخراج نمی شد این تیم می توانست گل بزرگ تری به دست آورد اما بعد از 10 بازیکن بچه های زیادی با برنامه بازی کردند.

تیر ضعیف نبود؟ این روزها کاربران مستقل فضای مجازی به بسیاری از کارکنان پیکان حمله کرده اند.

متأسفانه شنیدم که شماره تلفن مجتبی حسینی هم پخش شده و او را خیلی اذیت کردند. این خیلی زشت است چون پیکان تمام تلاشش را کرد اما قدرتش به پرسپولیس نرسید و استقلال مقابل تیم معتبی حسینی بازی کرد. هم استقلال و هم پرسپولیس جلوی پیکان 10 نفره ایستادند و فکر می کنم پرسپولیس برنامه داشت اما استقلالی ها برنامه ای برای برد نداشتند و فقط به مساوی فکر می کردند. این چه ربطی به میتبی حسینی بنده خدا دارد؟ متأسفانه شنیده ام که از مهدی تارتار و ذوب آهن شروع به نوشتن داستان کرده اند.

منظورتان بازی بعدی پرسپولیس مقابل سرمربی پرسپولیس است؟

بله، اگر چنین است، پس مربیان استقلالی که مقابل استقلال بازی کردند، بازی همیشگی خود را انجام ندادند؟ چی میگی تو؟ متأسفانه یکسری حرفه های نامناسب، زشت و غیر فوتبالی وجود دارد که اصلا صحت ندارد. مهدی تارتار هم مثل هر مربی یا بازیکن دیگری می خواهد بهترین عملکرد را برای تیم سابقش داشته باشد تا خودش را ثابت کند.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان چه کسی بود؟

بازگشت سیدجلال حسینی و حامد لاک به پرسپولیس بهترین اتفاق ممکن و نقطه عطف پرسپولیس بود. این دو باعث افزایش اعتماد به نفس در خط دفاعی و ایجاد حاشیه امن برای تیم شدند. بچه های دیگر هم صادقانه دویدند و جنگیدند تا 10 گل برای پیکان بزنند که دست خوبی است. آنچه این پیروزی را زیر زبان هواداران و پیشکسوتان تلخ کرد، تصمیم جدید رضا درویش و انتخاب محمد محمدی بود.

چگونه

من نمی دانم آقای درویش در مورد خودش چه فکری می کند. او چند هفته پیش مخفیانه آقا را با خود به ورزشگاه برد و علیه او صحبت کرد در حالی که همه هواداران مخالف انتخاب استقلالی بودند.

آیا مخالف این انتخاب هستید؟

من نه تنها مخالفم، بلکه معتقدم این انتخاب برای همه پیشکسوتان پرسپولیس بود. ضربه بدی به توپ رضا درویش در اوت زد!

اما شما پرسپولیسی های دهه 60 که با رضا درویش رابطه دوستانه دارید؟

اصلا فکر نمی کردیم مدیرعامل پرسپولیس استقلالی را انتخاب کند. الان هم آقای درویش نباید انتظار حمایت پیشکسوتان و پرسپولیسی ها را داشته باشد. از این تریبون می گویم آقای درویش در انتخاب استقلال از این پس باید مورد حمایت همان پیشکسوتان و هواداران استقلال باشید!

اما محمد محمدی می گوید از سال 80 تا 85 در تیم پرسپولیس بوده است؟

اگر محمد محمدی هم مثل احمدرضا عابدزاده از استقلال به پرسپولیس می آمد چشمش را می گرفت اما پیراهن پرسپولیس را با استقلال عوض کرد. پرسپولیس حداقل 100 پیشکسوت دارد که از محمد محمدی بلندتر هستند. او استانداردهای مدیریتی در باشگاه پرسپولیس را ندارد و آقای درویش رفیق بازی کرده است. واقعاً حیف است که مدیرعامل یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار به جای توجه به خواسته های هواداران، با اعصاب هواداران آنها بازی می کند. یکی از پرسپولیسی ها به استقلال رفت و حالا چند سال دیگر باید از باشگاه ما برود؟ فقط می توانم افسوس بخورم که چه کسی مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید