نماز جمعه سد محکمی در برابر حملات دشمن است


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884479

عباس بابیان گفت: نماز جمعه سد محکمی در برابر هجمه های دشمن بوده و این نهاد موجب ارتقای بصیرت دینی و دینی مردم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام عباس بابائیان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل با اشاره به اینکه سکوی نماز جمعه محلی برای بصیرت افزایی، تبیین مسائل مهم آحاد جامعه و پاسداری از ارزش های اسلامی است، اظهار داشت: در این راستا اقامه نمازجمعه محل روشنگری است. و اظهار داشت: نماز جمعه از برکات است و این تولد اصلی انقلاب اسلامی است که نقش بسیار مهمی در اعتلای مبانی دینی کشور داشت.

وی تصریح کرد: این نهاد سد محکمی در برابر هجمه های دشمن بوده که موجب ارتقای بصیرت دینی و دینی مردم شده و در ایجاد مشارکت های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

امام جمعه امیرکلا ادامه داد: در 14 مرداد 1358 اولین نماز جمعه تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد تا سنگر وحدت، عزت، همدلی، گسترش تقوا و تقوا فراهم شود. یاد خدا در جامعه

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: هماهنگی، هم افزایی، همدلی و پرهیز از فعالیت های سلیقه ای موجب رونق و بهره وری بهتر نماز جمعه می شود که همگان باید به آن توجه داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص راه اندازی اداره منطقه ای در این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه علیرغم وعده های مسئولان به دلایل واهی از جمله کاهش جمعیت بابل، این شهرستان همچنان از برخورداری از امکانات رفاهی محروم است. برکت مدیریت منطقه

امام جمعه امیرکلافزود افزود: بخشی از بی تدبیری و بی تدبیری نسبت به دو منطقه ای بودن این شهرستان باعث دوگانگی برخی از ممتازان این شهرستان شده است که امیدواریم در آینده نزدیک اندیشیده شود.

وی گفت: این شهر نیز مانند سایر شهرهای مازندران از معضل زباله رنج می برد و همین امر باعث شده است که جمعه بازار که یکی از بازارهای سنتی و قدیمی این شهر برای جذب گردشگر است به زباله دانی تبدیل شود و مسئولان باید از این مشکل آگاه باشید.» توجه نکنید

بابیان در پایان به تشریح برنامه های این ستاد در 14 مردادماه مصادف با سالروز تاسیس نماز جمعه در کشور پرداخت و گفت: برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و دیدار با حضور مقام معظم رهبری از جمله برنامه های شاخص این کارخانه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید