سپاه سد محکمی در برابر توطئه ها، حملات و خرابکاری های آمریکاست


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833742

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا برای رسیدن به اهداف خود به دنبال تضعیف و نابودی سپاه است، گفت: سپاه سد محکمی در مقابل توطئه ها، حملات و تخریب های آمریکاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یدلا جوانی در گفت و گو با خبرنگار قم فردا، در مراسم سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از نقشه های شوم آنها گفت.
وی ادامه داد: ارزیابی و جمع بندی آمریکایی ها این است که گروهی که نقشه هایش در افغانستان، عراق، سوریه و سرزمین های اشغالی شکست خورد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هدف آمریکایی ها شکست انقلاب 1357 است، افزود: امروز انقلاب به یک حرکت پویا و موثر در ایران، منطقه و جهان رسیده است.
وی ادامه داد: امروز اگر می بینیم جمهوری اسلامی از موقعیت استراتژیک استثنایی در منطقه برخوردار است که تاثیرگذار و الهام بخش است و در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت بین المللی است، به این دلیل است که مجموعه پاسدار انقلاب به خوبی ایفای نقش کردند. ” است.

آمریکا برای رسیدن به اهداف خود به دنبال تضعیف و نابودی سپاه است
سردار جیوانی گفت: وقتی دشمنان ما از سهم بالای سپاه در حفظ انقلاب و پیشرفت انقلاب و حفظ نظام جمهوری اسلامی قدردانی می کنند، طبیعی است که کینه سپاه را پنهان کرده و دشمنی سپاه را داشته باشند. سپاه و به دنبال تضعیف و نابودی سپاه هستند.
وی افزود: آمریکایی ها به طرق مختلف و یا در تحریم هایی که بر سپاه و گروه های مرتبط با سپاه اعمال کرده اند در آسیب رساندن به سپاه نقش داشته اند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد نقش آفرینی سپاه در توان دفاعی و نظامی و توان موشکی جمهوری اسلامی هستیم. در بحث توطئه های سیاسی مانند اغتشاشات سال 88 همچنان نقش سپاه را در خنثی کردن این توطئه ها می بینیم. آمریکا با سپاه برخورد کرده است.

سپاه سد محکمی در برابر توطئه ها، حملات و تخریب های آمریکاست
وی تاکید کرد: در مجموع می توان گفت که دلیل اصلی دشمنی دشمن با سپاه پاسداران این است که وقتی آمریکایی ها به این نتیجه می رسند که شکست انقلاب اسلامی و شکست انقلاب اسلامی، سپاه را سد محکمی در مقابل خود می بینند. جمهوری.» ممکن نیست مگر اینکه سپاه را حذف کنید.
سردار جیوانی ادامه داد: به همین دلیل به هر نحوی بر تضعیف و تخریب سپاه متمرکز شده اند و در عرصه های مختلف می بینیم که چه جاسوسی ها و حملاتی علیه سپاه انجام می دهند تا بتوانند حمایت های مردمی سپاه را خدشه دار کنند. نوعی بدبینی در جامعه نسبت به سپاه.
وی افزود: علت همه این اقدامات دشمن در همان نقطه ای است که گفتم. آنها سپاه را مسئول ناکامی هایش می دانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید