نمایش شب شک به دلیل عدم تمدید و مجوزهای تبلیغاتی متوقف شده است


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878705

رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ گفت: علت توقف فروش بلیت نمایش «شب تردید» به تهیه کنندگی نوید محمدزاده بدون مجوز تمدید؛ تبلیغات و پخش بدون مجوز تبلیغ این نمایشنامه می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فروش بلیت نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده پس از اولین اجرا در دوره جدید اجرا با عنوان «فصل چهارم» از روز یکشنبه (4 تیر) در سایت تهیه کننده بلیت متوقف می شود. و کلیه اقلام تبلیغاتی این نمایش با توجه به شورای ارزیابی و نظارت بر نمایش، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است. به گزارش مشاور رسانه ای نمایش شب شک; این نمایش 5 تیر روی صحنه نمی رود.

مهدی امینی، رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تایید اطلاعیه این شورا مبنی بر توقف فروش بلیت این نمایش و جمع آوری اقلام تبلیغاتی، گفت: این شورا از فروش بلیت نمایش و جمع آوری اقلام تبلیغاتی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: به دلیل نداشتن مجوز برای گسترش و تبلیغ نمایش و همچنین پخش بدون مجوز تبلیغات این نمایش در فضاهای مجازی مختلف، اداره کل هنرهای نمایشی سایت را برای فروش بلیت نمایش به صورت موقت تعطیل کرد.

آمنی در پایان گفت: بدیهی است با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود این مشکل برطرف می شود.

نمایش شبانه یکی از آثار برگزیده بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران بود. پیش از آن، شک ۲۶ اجرا در تالار مولوی (۲۳ دی تا ۱۴ بهمن ۱۳۸۰) و ۴۰ اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد (۱۴ فروردین تا اردیبهشت ۱۳۰۱) اجرا کرده بود.

نیما شکی بای، محمدحسین هادمی و امیرحسین بریمانی بازیگران شب شک هستند.

شب شک تندیس بازیگر اصلی و تندیس مدیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید