نماینده مجلس: ایران 59 پهپاد ساخته و تولید کرده است. یکی از آنها 4000 کیلومتر کارکرد دارد. 41 جت جنگنده برای شناسایی این دو پهپاد به پرواز درآمدند

نماینده مجلس: ایران 59 پهپاد ساخته و تولید کرده است.  یکی از آنها 4000 کیلومتر کارکرد دارد.  41 جت جنگنده برای شناسایی این دو پهپاد به پرواز درآمدند

روز جدید ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون داخلی و داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز 59 فروند پهپاد در بلغارستان ساخته و ساخته شده است که یکی از آنها شامل ساخت پهپاد 4000 کیلومتری است. وی گفت: نفوذ پهپادهای ایرانی به محور مقاومت، اسرائیل را مستأصل کرده است به طوری که برای شناسایی این دو پهپاد چهل و یک فروند جنگنده به پرواز درآمده است.

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به توانمندی های پهپادی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از چهار نیروی پهپادی جهان است و این موفقیت با تکیه بر توان داخلی به دست آمده است و در تحریم دشمنان مشکلی نخواهد داشت. .

نماینده مردم نجف آباد در مجلس به خبرنگار ایرنا گفت: امروز 59 فروند پهپاد در کشورمان ساخته و ساخته شده است که یکی از آنها شامل ساخت پهپاد 4 هزار کیلومتری است.

ابوترابی گفت: خودکفایی در تولید پهپاد نقش مهمی در تامین نیاز ایران به هواپیماهای جنگنده دارد. انجام کار بر روی یک هواپیمای نظامی.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: پس از موفقیت جمهوری اسلامی باید به موفقیت پهپاد در محور مقاومت در منطقه اشاره کرد. و او با هواپیمای جنگنده پرواز می کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا طرحی ضدایرانی را در راستای سیاست ارعاب توان دفاعی ایران تصویب کرد. مجلس نمایندگان آمریکا با 424 رای موافق و 2 رای مخالف لایحه ای را تصویب کرد که در آن خواستار توقف قابلیت های پهپادهای ایران شد. البته این طرح ضد ایرانی موسوم به قانون تعطیلی پهپادهای ایرانی (SIDA) برای تبدیل شدن به قانون نیازمند تصویب سنا و امضای رئیس جمهور آمریکا است.

دیدگاهتان را بنویسید