نماینده مجلس: سوالات آزمون پزشکی امسال تا یک میلیارد تومان خرید و فروش شد

نماینده مجلس: سوالات آزمون پزشکی امسال تا یک میلیارد تومان خرید و فروش شد

روز جدید محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نحوه برگزاری کنکور 1401 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مجلس بررسی شد. سازمان، گفت: سوالات کنکور علوم پزشکی تا یک میلیارد تومان است. وی با اشاره به ابزارهایی مانند عینک، خودکار و بسیاری از تجهیزات ویژه که برای ارسال و دریافت سوالات و پاسخنامه های آزمون سراسری استفاده می شد، گفت: تجهیزات ویژه ای که توسط داوطلبان کنکور کشف شد، ابزاری است که قیمت آن بین 15 است. و 25 میلیون تومان.

عضو کمیسیون آموزش شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نحوه برگزاری کنکور 1401 در مجلس با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بررسی شد، گفت: سوالات کنکور علوم پزشکی تا یک میلیارد تومان خرید و فروش شد.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نحوه برگزاری کنکور 1401 در مجلس با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ابزارهای تقلب داوطلبان کنکور نگرفته اند و ترتیب خاصی برای کنکور امسال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ابزارهایی مانند عینک، خودکار و بسیاری از تجهیزات ویژه که برای ارسال و دریافت سوالات و پاسخنامه های آزمون سراسری استفاده می شد، گفت: تجهیزات ویژه ای که توسط داوطلبان کنکور کشف شد، ابزاری است که هزینه آن بین 15 تا 25 میلیون تومان در کسری از ثانیه می توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال کرده و پاسخ را دریافت کنند.

یکی از اعضای کمیته آموزش و پرورش شورای اسلامی گفت: امسال با کمک دانشگاهیان اقدامات بسیار ویژه و ویژه ای در کنکور انجام شد و تمامی تقلب ها شناسایی شد و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد. درست بود، در آزمون علوم پزشکی سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می شد.

دیدگاهتان را بنویسید