سوالات “آزمون های جوشان” بدون خلاء در کتاب درسی تشکیل شده است / آزمون ها از 1 تا 28 خرداد برگزار می شود.


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822368

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش تصریح کرد: آزمون های خردادماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با رعایت ضوابط آموزشی و ارزشیابی به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن زارعی درباره برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: با توجه به تداوم آموزش حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی جاری و تدریس تمامی محتوای کتاب های درسی، ارزیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم تمام تحصیلی. دوره ها شخصاً و بر اساس مفاد آموزشی و سنجش. «انجام شد.

محسن زارعی ادامه داد: آزمون پایه دوازدهم مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد از شاخه نظری در اوایل خرداد ماه سال تحصیلی 1400-1401 با توجه به حجم کاری تعیین شده توسط پژوهش های آموزشی و سازمان برنامه ریزی بدون گذراندن طراحی و اجرا شد. به صورت الکترونیکی به مراکز امتحانی سراسر کشور ارسال می شود. برنامه امتحانات نهایی برای اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده است و امتحانات با رعایت نکات بهداشتی بویژه ضدعفونی اماکن و تجهیزات حوزه علمیه، تهویه مطبوع مناسب، تهیه ماسک، مواد شوینده برگزار می شود. , ضد عفونی برگزار کنندگان معاینات زیر نظر رئیس حوزه انتخابیه انجام می شود و مسئولیت انجام صحیح این معاینات را بر عهده دارند.

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش افزود: انتظار می رود اولیای گرامی دانش آموزان در روزهای باقی مانده از سال تحصیلی شرایط مناسب تری را برای دستیابی به تلاش و خدمات آموزشی فرزندان خود در سال تحصیلی فراهم کنند. 1401-1400.” و دانش آموزان بدیهی است که باید با برنامه ریزی و پشتکار از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند.

زارعی در خصوص حضور دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری عروق کرونر قلب در حوزه های معاینه گفت: این دانش آموزان در محل جداگانه (قرنطینه) که برای همین منظور در حوزه امتحانی برنامه ریزی و تجهیز شده است در معاینه شرکت خواهند کرد. نگران چیزی بودن.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در پایان با تاکید بر اینکه تنها منبع معتبر اخبار و اطلاعات مربوط به آزمون ها و آزمون ها، پورتال رسمی سنجش کیفیت است، گفت: مرکز نظارت و آموزش و پرورش با آدرس www.aee.medu.ir گفت: برنامه دروس دوره دوم متوسطه و برنامه امتحانات خرداد ماه در بانک اطلاعاتی مشخص شده قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید