نمایندگان در تعیین استانداران قزوین دخالتی نداشتند

وی افزود: وی بارها به نمایندگان مجلس توصیه کرد در انتصابات مدیران دخالت نکنند. البته دولت هم موظف شد از ظرفیت مشورتی و نظرات نمایندگان استفاده کند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه انتصابات دخالتی ندارند و فقط نظر خود را اعلام می کنند که این امر در مورد نمایندگان استان قزوین نیز صدق می کند.

عباسپور اذعان داشت: در انتصابات دو موضوع مهم تاکید بر رهبر معظم انقلاب، عدم دخالت نمایندگان از یک سو و استفاده از نیروهای انقلابی و موثر از سوی دیگر وجود داشت.


تعیین استانداران استان توسط استاندار و وزیر ردیف انجام می شود

وی تصریح کرد: انتصاب فرمانداران با توجه به تعامل این افراد با یکدیگر و در چارچوب اهداف سازمانی و ادارات، توسط استاندار و وزیر خط انجام می شود.

نماینده مردم بویین زهرا و اوج در پاسخ به این سوال که آیا نقش نمایندگان در انتصابات استان سازنده بوده است یا خیر، توضیح داد: گاهی نماینده ای با نماینده ای تماس می گیرد و این نماینده نیز با مشورت در استان نظر خود را اعلام می کند. بسیاری از موارد گنجانده نشده است.

وی در پایان گفت: در حوزه انتصاب بخشداران هیچ نظری نداریم، حتی اگر رایزنی شده است، اجرایی نشده است. انتصاب مستقیماً توسط استاندار و وزیر ردیف انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید