نهادینه شدن تفکر استکبارستیزی در جامعه/ لزوم شناخت فرهنگ مازندران

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781075

سید داود موسوی با بیان اینکه تفکر استکباری باید با برنامه ریزی دقیق در جامعه نهادینه شود، گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار است که یکی از روزهای بزرگ و مهم است و من از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می کنم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حجت الاسلام سید داود موسوی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد با استقبال از هفته صیانت غیرعامل اظهار داشت: حال و احوال.

وی افزود: ارتقای حفاظت غیرعامل مستلزم آمادگی همه نهادها و دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله هک پمپ بنزین‌ها است که حمله سایبری بود. است.

امام جمعه محمودآباد روز 14 آبان ماه را روز مازندران ذکر کرد و گفت: روز بزرگی در تقویم به نام روز مازندران و تأسیس حکومت علوی در سال 250 هجری قمری در نزدیکی شهر نور و نوشهر در آن استان نامگذاری شده است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امروز مازندران در بحث عشق به علی (ع) نسبت به سایر استان ها پیشتاز است و مردم استان همواره دل به اعتقادات دینی و شیعی داده اند.

وی یادآور شد: متولیان بحث هفته مازندران باید با برنامه ریزی دقیق و شاد فرهنگ مازندران را برای همشهریان بیشتر بشناسند.

مرکز علوی نسل جدید را معرفی کنید

فرماندار محمودآباد در این دیدار ظرفیت و آداب و رسوم مازندران را باید با سایر استان ها آشنا کرد و گفت: مازندران مرکز علویان دارای فرهنگ بومی است که باید به استان به ویژه نسل جدید معرفی شود.

هسرو طالبی افزود: فرهنگ سازی و احیای سنت های فرهنگی و مذهبی مازندران یکی از نیازهایی است که مسئولان مربوطه باید به آن توجه کنند.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: نگاه دینی و مذهبی نهادها و نهادها برای معرفی بیشتر مازندران با توجه به استانی بودن آن؛ کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید