نهضت بزرگ اربعین یک رزمایش بزرگ دینی و اسلامی / حل معضلات اجتماعی با برنامه هفتم


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897759

امام جمعه موقت سمنان گفت: نهضت اربعین یک راهپیمایی معمولی نیست بلکه یک رزمایش بزرگ دینی و اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم از سوی مقام معظم رهبری گفت: این سیاست ها با شعار تدوین شده است. پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت که باید همت مسئولین و پیگیری مسائل، مشکلات و رفع دغدغه های عمومی باشد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه عبادت امام حسین (ع) در ایام اربعین یکی از نشانه های شناخت مؤمن واقعی است، افزود: تاکنون 20 میلیون زائر از کشورهای مختلف در این حماسه حسینی عشق به اباعبدالله حضور یافته اند.

وی با اشاره به اینکه حرکت عظیم اربعین یک راهپیمایی معمولی نیست بلکه یک رزمایش بزرگ دینی و اسلامی است، گفت: رسانه های استکباری با نشر اکاذیب قصد دارند این حرکت عظیم را کوچک جلوه دهند و با این حماسه میلیونی هرگز موفق نخواهند شد.

مهدوی نژاد همچنین تصریح کرد: دشمنان اسلام و تشیع با دیدن حرکت میلیونی حسینی و هر روز رحلت آنها را مرور می کنند.

امام جماعت موقت سمنان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: صدام در شهریور 59 به دستور آمریکا به ایران حمله کرد و مشکلات زیادی ایجاد کرد اما از همه قدرت های جهانی مقابل ایران شکست خورد.

وی با بیان اینکه حق همیشه بر باطل پیروز است، گفت: تجربه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با حمایت آمریکا به دشمنان نشان داده است که مبارزه با جمهوری اسلامی ایران کاری اشتباه و بیهوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید