نکات مهم هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آسا که بهترین برندهای معتبر تایوانی را در ایران به فروش می رساند این امکان را به شما می دهد تا با کیفیت ترین دستگاه تصفیه آب منزل خود را تهیه نمایید. برای شناخت برندهای ارائه شده توسط این شرکت و دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه و با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید.

برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی

اولین سوالی که به ذهن خریداران می رسد این است کدام برند دستگاه تصفیه آب خانگی خوب است؟ برای خانه چه دستگاه تصفیه آب بخریم؟ یکی از برندهای معروف دستگاه های تصفیه آب خانگی مینروآ در حال حاضر پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب در بازار ایران می باشد. مینروا آب آشامیدنی را طبق استاندارد بین المللی بهداشت NSF و گواهینامه بین المللی کیفیت آب آشامیدنی QUALITY WATER تصفیه می کند و از نظر کیفیت بسیار قابل اعتماد است.

دستگاه های این برند از 6 تا 8 مرحله تولید می شوند که عبارتند از:

دستگاه آب معدنی 6 سرعته

دستگاه قلیایی 7 مرحله ای

دستگاه UV 8 مرحله ای

اکسیژن ساز 8 مرحله ای

از بین این چهار مدل، اکسیژن ساز آنتی باکتریال 8 مرحله ای Minerva RO8_O2PLUS کامل ترین است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

ابتدا اولین فیلتر پروپیلن املاح درشتی مانند ماسه و گل را از آب خارج می کند. سپس فیلتر از مرحله دوم یعنی. زغال پودری کلر و مواد افزودنی کلر مانند کلرامین را حذف می کند و در مرحله سوم با فیلتر کربن بلوک سایر مواد شیمیایی با قطر بیشتر تصفیه شده و رنگ و بو و طعم و مراحل تصفیه آب تکمیل می شود. در مرحله چهارم، فیلتر غشایی 13 لایه American FilmTech با حذف کلیه املاح مضر و ریز مانند نیترات ها و نیتریت ها و هدایت آب تمیز به داخل آب، سختی آب آشامیدنی را به زیر 100 کاهش می دهد که طبق استاندارد بهداشت جهانی است. مخزن به آرامی

فیلتر پنجم طعم و بوی آب تصفیه شده را بهبود می بخشد و فیلتر ششم مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را از طریق مواد معدنی موجود در آب حفظ می کند.

فیلتر قلیایی مرحله هفتم سطح PH آب را بالا می برد تا از آسیب آب اسیدی جلوگیری کند. رفلاکس معده و مشکلات گوارشی مهم ترین مشکلات هنگام نوشیدن آب اسیدی است.

فیلتر اکسیژن ساز آنتی باکتریال درجه هشتم سطح اکسیژن آب را افزایش می دهد، بدن را در طول روز هیدراته نگه می دارد و همچنین باکتری های مضر را از آب خارج می کند.

دستگاه تصفیه آب مینروا دارای نمادی از اصالت محصول می باشد که به خریدار این امکان را می دهد که دستگاه اصلی را شناسایی و با خیالی آسوده آن را خریداری کند. تصفیه آسا نیز دارای نمایندگی انحصاری از این برند می باشد که به همراه یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، توجه به کیفیت قطعات و فیلترهای دستگاه و اصالت آنهاست. دستگاه تصفیه آب مینروا دارای فیلترهای کربنی مخصوص گیاهان پوسته نارگیل می باشد که فاقد مواد شیمیایی و آنتراسیت می باشد و به هیچ وجه برای بدن انسان مضر نخواهد بود. همچنین اتصالات دستگاه باید به صورت یراق آلات باشد تا آب بندی آن صحیح باشد و از هدر رفتن آب جلوگیری شود.

مخزن دستگاه نیز باید در نظر گرفته شود. مخزن ذخیره دستگاه تصفیه آب باید از جنس مرغوب باشد. دستگاه های مینروا دارای مخزن مخزن می باشد که دارای استاندارد FOOD GRADE می باشد که با آب واکنش شیمیایی ایجاد نمی کند و طعم و رنگ آب تصفیه شده را تغییر نمی دهد.

به اصل توجه کنید فیلتر غشایی روی دستگاه ها اسمز معکوس مهم است.چون این فیلتر اصلی دستگاه است. برند Minerva دارای ممبران Filmetek دارای مجوز ایالات متحده با هولوگرام های رنگی 13 لایه است و بهترین مارک غشا در بازار جهانی برای تصفیه آب می باشد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید هر نوع لوازم خانگی نیاز به دقت زیادی دارد تا از بهترین برند و کیفیت اطمینان حاصل شود. یک دستگاه تصفیه آب نیز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به دستورالعمل هایی دارد. کارشناسان تصفیه آسا با توجه به بودجه خود بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می کنند و می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب خود مشاوره رایگان دریافت کنید.

یکی از مهمترین قسمت های مجموعه پمپ و شیر تنظیم سختی آب آشامیدنی است. برند مینروا دارای پمپ قدرتمند تایوانی است که دارای شیر اختلاط و تنظیم است که طبق استاندارد سلامت بدن انسان کاملاً تنظیم شده و زیر 100 به شما تحویل داده می شود.

مرکز مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب آسا

مشاوره تصفیه آب و مرکز خرید آنلاین بهبود سریع ترین فرصت خرید آنلاین را برای شما فراهم می کند. این شرکت عرضه کننده انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران بوده و دارای سابقه تخصصی طولانی در این زمینه می باشد.

شرکت تصفیه آسا یکی از بزرگترین واردکنندگان و تامین کنندگان انواع دستگاه های تصفیه آب اصل تایوانی و فیلتر دستگاه های تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن می باشد. از کارشناسان مجرب و متخصص در کنار عرضه دستگاه های تصفیه آب خانگی خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد و شما را در انتخاب دستگاه مناسب راهنمایی می کند.

توصیه می شود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب منزل خود با کارشناسان تصفیه آب آسا تماس بگیرید تا گزینه های مناسب با توجه به نیاز شما معرفی شده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد. “

برای خرید دستگاه تصفیه آب کافی است به سایت دستگاه تصفیه آب آسفا مراجعه کنید و لیست قیمت دستگاه های تصفیه آب تایوانی را مشاهده کنید و اطلاعات مربوط به هر دستگاه را مطالعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. نکته اصلی این است که تمامی دستگاه ها دارای یک سال گارانتی تصفیه کننده هستند و خدمات پس از فروش مانند تعویض فیلتر و تعمیر دستگاه به شما ارائه خواهد شد. همچنین می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید تا فیلترهای دستگاه خود را تغییر دهید. همچنین می توانید با کارشناسان فروش با شماره 02177167717 تماس بگیرید تا نکات خرید رایگان را دریافت کنید تا شما را در انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب آپارتمان یا منزل راهنمایی کنند.

امکان خرید دستگاه تصفیه آب تا 10 ماه که خدمات ویژه تصفیه با شرایط تخفیف ویژه و بدون نیاز به مدارک خاص می باشد. زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب ضمناً توسط کارشناسان آموزش در دوره های خاصی مطلع خواهید شد. با خرید دستگاه تصفیه آب، سلامت آب آشامیدنی منزل خود را بهبود می بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید