نگاه راهبردی به شرق، دیوار تحریم ها را خراب می کند/ دشمنان از پیوند ایران و روسیه می ترسند

ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802053

امیری گفت: این سند 25 ساله می تواند به رفع تحریم ها کمک کند و کشورهای اروپای شرقی می توانند بازار خوبی برای نفت و گاز ایران باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: روز گذشته آیت الله رئیسی به روسیه سفر کرد. در اقتصاد، بازرگانی و سایر کشورها این گونه بود، در حالی که روابط با کشورهای شرقی می تواند سرآغاز توسعه جدیدی باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه جهش به شرق بسیار مهم است و دشمنان تلاش می کنند ایران را از روسیه و چین بترسانند چرا که می دانند اگر ایران به شرق و توافق شانگهای برود قطعا دیوار تحریم خواهد شد. “برگها.

یک تحلیلگر سیاسی غرب آسیا گفت: دشمن در صدد دروغگویی و سیاه نمایی است در حالی که همکاری گسترده دو کشور می تواند زمینه ساز تحول و توسعه در ابعاد مختلف باشد و همین دشمنان نگران هستند.

امیری خاطرنشان کرد: همانطور که این سند 25 ساله می تواند به رفع تحریم ها کمک کند، کشورهای اروپای شرقی نیز می توانند بازار خوبی برای نفت و گاز ایران باشند.

وی گفت: قطعا سفر رئیس جمهور ایران به روسیه مایه خیر و برکت است و منجر به تفاهم نامه ها و تفاهم نامه های بسیاری در حوزه های اقتصادی، علمی، نظامی و امنیتی و منجر به همکاری های پایدار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید