نگرش دولت سیزدهم برای عدالت ضروری است/ پایانه صادراتی جنوب کرمان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800454

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم محور عدالت است بنابراین در بحث اشتغال بومی نیازمند آموزش هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از “مسیر آرزوهاسیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه پایانه صادراتی جنوب کرمان با خروجی سالانه ۶۷۲۰۰ و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.


مسلم مرجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: شرکت پایانه صادراتی به 150 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد و تجهیزات از هلند وارد شده و هنوز نصب نشده است. به او کمک کنید زودتر تمام شود.”

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: پیمانکار پروژه پایانه صادراتی این منطقه با نمایندگی شرکت گلشن آرای ارم و ظرفیت تولید سالانه این طرح 67 هزار و 200 تن اعلام شده است.

مروجی گفت: پایانه صادراتی جنوب کرمان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای 170 نفر شغل ایجاد می کند.

وی میزان سرمایه گذاری در پروژه پایانه صادراتی جنوب کرمان را یک هزار و 400 میلیارد ریال و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی را حاصل این طرح اعلام کرد.

مجری پایانه صادراتی جنوب کرمان را مجوز فعالیت در سال 1393 دانست و گفت: وضعیت تسهیلات ارزی این طرح یک و چهار میلیارد دلار است.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم محور عدالت است و در بحث اشتغال بومی نیازمند آموزش هستیم. مسئولان و مدیران باید به این موضوع رسیدگی کنند و مردم منطقه باید تخصص های لازم را دنبال کنند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید