نیاز به دفاتر به 30٪ صرفه جویی در برق / زمان کار کاهش یافته است


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844136

پازوکی گفت: تعطیلی دفتر در ظهر و ساعات گرم در هر ساعت بین 24 تا 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی پازوکی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق از امروز ساعات کاری ادارات لرستان کاهش یافته و ادارات موظفند 30 درصد در مصرف برق در ساعات کاری صرفه جویی کنند.

وی افزود: به ازای هر ساعت تعطیلی دفتر در ظهر بین 24 تا 40 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی می شود.

مدیرعامل مدیریت بحران لرستان گفت: در حال حاضر مصرف برق در استان لرستان 750 مگاوات است که باید با صرفه جویی از قطعی برق جلوگیری کرد.

پازوکی با اشاره به طرح صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: از 15 تا 15 تیرماه روزانه 54 مگاوات، از 15 تیر تا 15 مرداد هر روز 80 مگاوات و از 15 مرداد تا 15 شهریور هر روز 54 مگاوات صرفه جویی شود. .

وی گفت: سال ها پیش سقفی برای مصرف تعیین شد که فراتر از این سهمیه منجر به قطع برق می شد اما امسال به شرط صرفه جویی لازم که اولویت عدم قطعی برق مشترکان است این سقف برداشته شد. .

مدیرعامل مدیریت بحران لرستان خاطرنشان کرد: صنایع استان نیز نیاز به صرفه جویی 24 مگاواتی در روز دارند و چاه های آب و چاه های پمپاژ نیز در صورت صرفه جویی از ساعت 11 تا 19 مشمول مشوق می شوند. پیوست شده است.

پازوکی با اشاره به نظارت بر مصرف برق در ادارات افزود: کارگروهی برای مدیریت تقاضا و مصرف برق تشکیل شده که نظارت بر ادارات و صنایع را انجام می دهد و در صورت عدم صرفه جویی در مصرف برق توسط ادارات، جریمه هایی در نظر گرفته می شود. حساب. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید