نیاز به صرفه جویی در آب و برق برای غلبه بر وضعیت فعلی


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884881

قهرمان کاراته جهان گفت: با توجه به شرایط امروز لازم است مردم برای عبور از این شرایط در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذبیح الا پورشیب قهرمان مسابقات کاراته ایران واجان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار داشت: در حال حاضر برای مسابقات داخلی و خارجی تمرین می کنیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی گفت: ویروس کرونا مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده است که برخی افراد را بیمار و برخی مشاغل را با مشکل مواجه کرده است. امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، ویروسی که توسط جامعه ایران طرد شده است، از جهان ریشه کن شود.»

پورشیب همچنین گفت: در فصل تابستان مصرف برق افزایش یافته و مشکلاتی را در کشور ایجاد می کند.

وژان قهرمان مسابقات کاراته ایران خاطرنشان کرد: واقعیت این است که زیرساخت های کشور جوابگوی مصرف بالا نیست و بنابراین در صورت ادامه این روند باید چندین ساعت برق را قطع کنند.

وی یادآور شد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر زمان که مردم به میدان آمدند موفقیت های بزرگی به دست آمد و امروز هم اگر در میانه روز فقط 15 دقیقه کولر گازی را خاموش کنند نتایج شگفت انگیزی حاصل می شود. آهنگ مقدار قابل توجهی از بودجه کشور است و نیازی به خاموشی نیست.

پورشیب گفت: اگر پنج میلیون نفر در این کمپین شرکت کنند، بودجه ای معادل بودجه آموزش و پرورش و حتی بودجه عمرانی کشور صرفه جویی می شود که رقمی باورنکردنی است و با همدلی و همکاری مردم می توان به آن دست یافت.

این ورزشکار ایلامی تصریح کرد: با اتحاد و همدلی مردم می توان بر وضعیت مصرف برق فائق آمد و ویروس کرونا را شکست داد و قطعاً شدنی و محقق می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید