هجمه آشکار اصولگرایان به وزارت خارجه دولت کل/ باید مشخص شود که فرق دیپلمات و انقلابی چیست؟

هجمه آشکار اصولگرایان به وزارت خارجه دولت کل/ باید مشخص شود که فرق دیپلمات و انقلابی چیست؟

روز جدید : انتشار تصاویر مخرب اهدای جعبه ماسک توسط سفیر بدنام کره جنوبی به بیمارستان خصوصی آتیه، موجی از اعتراض فعالان فضای مجازی به مدیریت بیمارستان را برانگیخته است.

بلکه توطئه ای است که تأثیر مخرب آن بر آبروی یک ملت به مراتب بیشتر از سایرین است.
به نظر می رسد مدیران این بیمارستان به عنوان یک جوان فعال رسانه ای و سیاسی درکی ندارند که بفهمند با آبروی یک ملت چه می کنند! حداقل مجازاتی که باید برای این تحقیر انجام داد چیست؟! و حداقل مجازاتی که باید برای سفیر متعفن کره جنوبی در نظر گرفت؟ اخراج او از کشور نمی تواند پاسخی به این گستاخی باشد.

سفیر کشوری که 7 میلیارد دلار پول گروگان ایرانی گرفته است با یک بسته نقاب در میدان ظاهر می شود و عده ای از ایرانیان نادان کمک می کنند و مایه ذلت او می شوند تا خسارت دویست میلیاردی بیشتر شود!

عکس دلقک ها ضمیمه توییت سفارت کره جنوبی در تهران شد: آنها اهدا کردند.

این سفیر حقیر و متعفن کره بفهمد! چرا وزارت امور خارجه گفت: «ما به این موضوع به عنوان شوخی نگاه می کنیم!» اتفاقاً خیلی گریه می کند! این شوخی نبود که کسی بخندد. اگر سفارت کره جنوبی دغدغه کمک به مردم ایران را داشت، در این دوران تحریم و تاج که معیشت مردم را مختل کرد، پول مردم ایران را برنمی‌گرداند و مسدود نمی‌کرد. وگرنه اهدای تعدادی ماسک در حالی که 7 میلیارد دلار از مردم ایران – حدود 200 تریلیون دلار – از شهریور 1376 در دست دولت کره است، چه معنایی جز تحقیر ملت ایران دارد؟ برای هر ماسک با مردم ایران چند میلیون دلار حساب کرده اید؟!

پذیرش این هدیه توسط رئیس بیمارستان آتیه در حد توهین به ملت ایران و برهم زدن آرامش مردم جرم است. بیمارستان خصوصی عزیز شمال غرب تهران چه نیازی به یک جعبه ماسک اهدایی دارد که جلوی ثروت مردم ایران را بگیرد؟! مایه شرمساری است که سایت بیمارستان از انتشار خبر این بازدید و اهدای خرسند است!

از دشمن درگیر جنگ اقتصادی علیه مردم ایران که انتظار نمی رود. دشمن دشمن خود را می کشد. اما کسی که ایرانی است چرا باید به این دشمن کمک کند؟! اگر بیمارستان آتیه به 2000 ماسک نیاز داشته باشد، با وجود درآمدهای کلان بیماران، می گویند با کمک خیرین ایرانی، ماسک برای آن جمع آوری می شود.

تاریخچه این ماسک های اهدایی نیز در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام شد و سعید حاطب زاده گفت: در حال حاضر این موضوع را به عنوان شوخی نگه می داریم. من فکر نمی کنم هیچ ملتی بتواند بدون ملت دیگری در چنته خود بایستد. پول جمهوری اسلامی ایران باید برگشت داده شود و اینها ارزهای تعیین شده جمهوری اسلامی ایران است. «تلاش‌هایی انجام شده است، اما کافی نیست. اما این ادعاها کافی نبوده و نیست و وزارت امور خارجه دولت انقلاب باید تفاوت انقلابی و دیپلمات را نشان دهد.

مردم سفیر حقیر کره را رها نخواهند کرد و این توهین آشکار را رابطه اقتصادی، عاطفی و فرهنگی آینده با دولت برده آمریکا می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید