هدف از اجرای طرح مبین نهادینه سازی فرهنگ نماز در مدارس است


ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917229

رئیس اداره مشارکت های مردمی مدارس غیردولتی و هیئت امنای کرمانشاه:

مهیار حاتمی هدف از اجرای طرح مبین را نهادینه سازی فرهنگ نماز در مدارس عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهیار خاتمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به اجرای طرح مبین در مدارس استان کرمانشاه گفت: این طرح در راستای سند تحول بنیادین در مدارس با همکاری مشترک نونهالان است. – مراکز دولتی مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز و معاونت آموزش و پرورش فرهنگ سازی وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

رئیس اداره مشارکت های مردمی مدارس غیردولتی و هیئت امنای استان کرمانشاه هدف از اجرای طرح مبین را نهادینه سازی فرهنگ نماز، اقامه نماز و نهادینه سازی نماز در مدارس دانست و افزود: جلسه آموزش دوره توانمندسازی مدیران و هیات امنای مدارس غیردولتی کارگاه آموزشی طرح مبین برای بیش از 150 نفر از مدیران مدارس غیردولتی و هیات امنای استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این گردهمایی در سه محور نماز مدرسه، نماز خانواده و نماز خانواده برگزار می شود، گفت: این همایش امروز به طور همزمان در 6 قطب در سراسر کشور برگزار می شود و استان کرمانشاه پایلوت اجرای این امر خواهد بود. طرح.و مسئول قطب چهارم کشور یکی از لیدرهای برنامه است.

خاتمی با اشاره به اینکه در این طرح شیوه های نوینی برای فراخوانی دانش آموزان به اقامه نماز در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در راستای حرکت دانش آموزان به سمت زندگی طیبه و همان آموزش همه جانبه که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به فرموده مقام معظم رهبری وجود دارد، امید وجود دارد. رهبر باید گام مثبتی برداریم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی مدارس غیردولتی نمازخانه ندارند، تصریح کرد: این مشکل باید هر چه سریعتر برطرف شود و نمازخانه ای برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.


1b0d7ee3 7573 4a24 8bfb 142ef0dd3c59 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید