هدف دشمن تقویت پروژه ایران هراسی با ابزار رسانه ای است


ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1904028

فعال سیاسی گچساران گفت: دشمن یک روز با شایعه سازی، روز دیگر با دروغ های بزرگ و با تکیه بر نیروهای نفوذی و خودخوانده داخلی تلاش می کند تا توطئه های خود را عملی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام شیخ احمد محمدی فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با صبح زاگرس؛ وی در خصوص ابعاد فتنه جدید دشمن گفت: باید توجه داشت که مردم ایران با هوشیاری کامل در همه عرصه ها و حوادث نشان داده اند که مردمی زیرک و ایثارگر هستند و آماده فداکاری هستند. جان و مال خود را برای کشور در مواقع لزوم و در صورت لزوم پذیرفتن اسلام

وی افزود: البته دشمن از طرح هیچ توطئه ای علیه این ملت و پیشرفت کشورمان دریغ نمی کند، همان دشمنی که با تمام قوا به جنگ با ایران اسلامی قیام کرد، بنابراین دشمن متوجه شد که نمی تواند باشد. شکست خورده از طریق جنگ نظامی برای مقابله، لذا در دامان جنگ دست خود را نرم کرده و از طریق فضای مجازی که متأسفانه هیچ گونه نظارتی بر آن وجود ندارد، با تربیت سربازان تأثیرگذار در کشور و ناامید کردن سعی در ایجاد اغتشاش و آسیب به کشور ما داشته است. مردم و گمراه کردن برخی از نوجوانان و جوانان.

این فعال سیاسی گچسارانی ادامه داد: این روزها از طریق رسانه ها و منابع موثق مشاهده کردید که در اغتشاشات اخیر در میان شورشیان، رهبرانی از چندین کشور دستگیر و تحت آموزش قرار گرفتند که اغلب ابراز پشیمانی می کردند و احساس می کردند دلیل کارشان این بوده است. از طریق فضای مجازی فریب خورده و برخی در ازای دریافت پول خود را به این کار سپرده بودند.

حجت الاسلام محمدی گفت: بنابراین هدف دشمن تقویت پروژه ایران هراسی با ابزار رسانه ای است، یک روز دشمن با شایعه سازی و روز دیگر با دروغ های بزرگ و با تکیه بر نفوذ و خودخواهی تلاش می کند تا دسیسه های خود را انجام دهد. دشمنان بدانند تا زمانی که رهبری این مملکت در دست رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای است مانند نوری در تاریکی است تاریکی ها را برطرف می کند و قیام های مردم را برملا می کند. و تلاش های دشمنان بی نتیجه خواهد ماند.

این فعال فرهنگی گچسارانی ادامه داد: امروز دشمن برای عده ای خوب خود را در لباس میش نشان می دهد اما از طرفی دارو، غذا و چیزهای حیاتی را برای این افراد تحریم می کند! امروزه هر فردی با هر لباس و مسئولیتی که باعث عصبانیت، ناامیدی و بدبینی مردم نسبت به کشور و انقلاب شود، قطعاً خواسته یا ناخواسته پای پیاده دشمن در کشور است و در مسیری حرکت می کند. اهداف دشمن

وی بیان کرد: علما، بزرگواران، دلسوزان و دلسوزان دین مبین اسلام و انقلاب و همه مردم توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص تبیین جهاد را جدی بگیرند و در این زمینه محدودیت نداشته باشند چرا که سکوت و عدم رعایت این امر. امر به عاشورایی دیگر می انجامد، با این تفاوت که دشمن جای شهید و جلاد را عوض می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید