هر 6 ملی پوش تکواندو پتانسیل کسب مدال در مسابقات جهانی را دارند


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908996

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: ملی پوشان تکواندو ایران جزو بهترین های تکواندو ایران هستند و می توانند در مسابقات جهانی بدرخشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مینو مدا سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان اولین بار در مسابقات جهانی 2015 بانوان ایران را به مدال رساند و در مسابقات جهانی به میزبانی چلیابینسک روسیه با حضور 5 ملی پوش در تیم خود مدا توانست مدال برنز را برای علیزاده کسب کند. مداح و تیم جوانش در مسابقات قهرمانی آسیایی چونچئون کره جنوبی 2022 بر سکوی اول آسیا ایستادند و تاریخ ساز شدند. سرمربی باتجربه تیم ملی تکواندو بانوان این بار در تلاش است تا با حضور 6 ملی پوش موفقیت روزهای گذشته در مکزیک را تکرار کند.

مینو مدا سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مکزیک گفت: بازیکنان از ابتدای سال جاری در اردوی تیم ملی حضور داشتند و همگی در انتخابی های متعدد حضور داشتند. آنها در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات لبنان شرکت کردند و به طور کامل مورد آزمایش قرار گرفتند. خلاصه تمامی مسابقات و انتخابی تیم ملی از 6 تیم ملی اعزامی به جام جهانی مکزیک. بازیکنان جوان یا به اصطلاح دهه هشتادی امید ما هستند و انگیزه مثال زدنی دارند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که سطح رقابت قهرمانان جهان واقعا بالاست و هیچ رقیبی را نمی توان دست کم گرفت. همه افراد درگیر در این رویداد بهترین هستند. با این حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بهترین ها برای بازیکنان رقم بخورد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: اگر در روز مسابقه رقبا خودشان باشند نتیجه خوبی کسب می شود. من به هر بازیکنی امیدوارم و مطمئناً رزومه هیچ کدام از آنها روی من و کادر فنی ام تأثیری نخواهد گذاشت زیرا از نظر ما بازیکنان ما پتانسیل درخشش را دارند. امیدواریم با دعای مردم بهترین اتفاقات برای تیم ملی بیفتد.

مدا با اشاره به حضور مهلا مومن زاده نایب قهرمان جهان در سال 2019 این بار در تیم اعزامی به مکزیک گفت: مهلا مومن زاده پس از مصدومیتی که داشت و جراحی که روی خود انجام داده بود در رقابت های انتخابی با قدرت ظاهر شده است. زانو.او با تثبیت وزن توانست عنوان بازیکن اول را به دست آورد. البته لازم به ذکر است که مومن زاده مدتی است که از مسابقات دور بوده و قطعا این کار آسانی نیست. از همه تقاضا دارم نگاه حمایتی به بازیکنان داشته باشند تا فشاری به هیچ یک از بازیکنان وارد نشود و به جای نتیجه گرایی به کیفیت بازیکنان توجه کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید