هشدار به آبی ها: مدیران استقلال از بازی با نام و نام خانوادگی خودداری کنند

هشدار به آبی ها: مدیران استقلال از بازی با نام و نام خانوادگی خودداری کنند

ابراهیم تهامی درباره برتری 5 بر 1 تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قرقیزستان در تورنمنت کافا گفت: حضور در این رقابت ها به خصوص برای بازیکنانی که به تازگی به تیم ملی اضافه شده اند بد نیست زیرا شرایط برای آنها فراهم شده است. در خانه تیم حریف بازی کرد و می شد بازیکنان بزرگ و باتجربه را از تیم ملی گرفت. من فکر می کنم شرکت در این مسابقات مفید است.

و افزود: تیم ملی پوست کنده می شود. بازیکنان جدید، تفکر جدید، ساختار جدید به تیم ملی تزریق می شود و طبیعی است وقتی بخواهیم ساختار تیم را تغییر دهیم، تا زمانی که این ساختار به طور کامل شکل نگیرد، در برخی مناطق زمین مشکل داریم. این مشکلات طبیعی است و برای کادر فنی جدید پس از خروج کادر فنی قبلی رخ می دهد و به مرور زمان برطرف می شود.

مهاجم سابق تیم ملی درباره گلزنی ایران از تیمی مانند قرقیزستان گفت: ببینید ترکیب تیم ملی ثابت نیست و در چند پست تغییراتی داشتیم، بنابراین تا کادر فنی جدید تیم ملی خط اصلی خود را پیدا کند. بالا، طبیعی است که درهای تیم ما باز شود. انجام بازی های تدارکاتی هم به همین دلیل است تا بازیکنان جدید با بازیکنان معمولی سازگاری بیشتری داشته باشند و نباید به این موضوع انتقاد کنیم.

تهامی در خصوص انتخاب سرمربی استقلال برای فصل آینده گفت: نمی دانم مدیران باشگاه وقتی هر روز نام یک مربی را مطرح می کنند به دنبال چه هستند؟ آنها در قبال هواداران استقلال مسئول هستند و باید هر چه زودتر نقش استقلال را مشخص کنند.

مهاجم سابق تیم ملی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه استقلال وقت تلف می کنند. ساپینتو بیش از دو هفته است که ایران را ترک کرده و وضعیت کادرفنی و بازیکنان فصل آینده نامشخص است. به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال باید تا قبل از پایان خرداد سرمربی را شناسایی کنند و دیگر نام و فامیل را به بازی نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید