هشدار به نکونام: استقلال نباید آن 2 امتیاز را از دست می داد

هشدار به نکونام: استقلال نباید آن 2 امتیاز را از دست می داد

سید مهدی سیدصالحی بازیکن سابق استقلال در خصوص دیدار استقلال و فولاد خوزستان گفت: با توجه به شناخت خوبی که بازیکنان تیم فولاد خوزستان از ابتدای شروع کار خود از تفکرات سرمربی سابق خود داشتند. همه راه ها را برای نفوذ به تیم استقلال بستند و ما در نیمه اول فوتبال بودیم و شاهد فیزیکال و تقابل بودیم.

وی افزود: از سوی دیگر انگیزه بازیکنان فولاد خوزستان و صحبت هایی که در روزهای اخیر درباره این دیدار از سوی مسئولان باشگاه فولاد و هواداران این تیم در رسانه ها مطرح شد، این انگیزه و انرژی را به شاگردان مارتینس داد تا با بازی بیشتری همراه شوند. انرژی فوق العاده برای رویارویی با استقلال همین موضوع باعث شد استقلالی ها نتوانند خواسته های تاکتیکی خود را در نیمه اول برآورده کنند.

مهاجم سال های اخیر استقلال اضافه کرد: در نیمه دوم با تغییراتی که استقلال انجام داد روند هجومی این تیم بهتر شد اما متاسفانه دقت کافی در ضربات پایانی وجود نداشت تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

سید صالحی درباره تعداد اشتباهات بازیکنان دو تیم در این دیدار گفت: همانطور که اشاره کردم بازی فیزیکی و تهاجمی دو تیم باعث شد تا هیچ یک از بازیکنان نتوانند دستورات تاکتیکی مربیان خود را در زمین اجرا کنند. به درستی و اشتباهات بیشتری مرتکب شدند.

مهاجم اسبق فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم فولاد تاکید کرد: فکر می کنم تیم فولاد مقابل استقلال فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت و اگر بتواند در ادامه مسابقات این روند را ادامه دهد، قطعا صعود می کند و جای بهتری می شود. در جدول..

سیدصالحی با اشاره به اینکه تیم استقلال در این دیدار با تساوی به پایان رسید و دو امتیاز از دست داد، تصریح کرد: متاسفانه استقلال در یک هفته حساس و در زمان بدی دو امتیاز از دست داد. همان روزی که سپاهان و پرسپولیس بردند و با امتیازهای خوب به استقلال نزدیک شدند، در آستانه دربی، استقلالی ها 2 امتیاز مهمی را که نباید می دادند، از دست دادند.

وی افزود: به نظر می رسد در بازیکنان استقلال مقداری بی میلی و احساس سیری وجود دارد و دیگر آن عطش و میل به قهرمانی را از آنها در مسابقات نمی بینیم. از نکات دیگر

فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در مجموع وضعیت فوتبال ما این اواخر خوب نیست. متاسفانه تیم های خونه به خونه ما در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی نداشتند و نه در سطح باشگاهی و نه در لیگ برتر شاهد فوتبال تازه و جذابی از تیم های خودی نیستیم. نمونه اش همین بازی استقلال و فولاد است.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم هر چه زودتر این شرایط تغییر کند چرا که تیم ملی فوتبال کشورمان باید به زودی در جام ملت های آسیا شرکت کند و آبروی فوتبالمان را در این تورنمنت مهم حفظ کند. چیزی که این روزها فوتبال ما نیاز دارد یک سری اتفاقات خوب است تا بالاخره همه چیز از این وضعیت بیرون بیاید.