هشدار جدی استقلال: کسانی که تصمیم می گیرند رنگارنگ به نظر می رسند

هشدار جدی استقلال: کسانی که تصمیم می گیرند رنگارنگ به نظر می رسند

خسرو حیدری در خصوص حضور خود در جشن ملی واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس گفت: جشن از دیروز آغاز شد و الحمدلله بخشی از سهام واگذار شد. من فکر می کنم 10 درصد انتقال کافی نیست، اما یک بار که شروع می شود، خوب است. هواداران واقعاً می توانند سهامدار باشگاه باشند زیرا مالکان اصلی باشگاه هستند. شنیدم استقبال بدی نیست و از هواداران می خواهم که اینجا شرکت کنند.
وی ادامه داد: با شناختی که از آجورلو دارم، تلاش های زیادی در زمینه خصوصی سازی انجام داده و جلسات زیادی در خصوص خصوصی سازی داشته است.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند عملکرد استقلال و پرسپولیس به نفع مردم باشد؟ وی گفت: قطعا وقتی کار زیادی انجام شده و بدنه بزرگی مثل بورس وسط می آید، یک ایده پشت آن نهفته است. همانطور که گفتم، فکر می کنم عرضه 10 درصدی کافی نیست و قطعاً باید در ماه های آینده سهام دیگر عرضه شود.

حیدری در پاسخ به این سوال که «خودت سهام باشگاه استقلال را خریدی؟» توضیح داد: سهام دیگری نیز بین پیشکسوتان توزیع شده است، اما حتماً سهام را حضوری خواهم خرید. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، مردم تشویق می‌شوند تا سهام بخرند تا به باشگاه کمک کنند و روی خودشان سرمایه‌گذاری کنند. در حال حاضر سهام زیادی وجود ندارد اما امیدواریم به زودی 100 درصد سهام به هواداران واگذار شود.

وی درباره شانس بالای استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر نیز توضیح داد: امسال فصل متفاوتی است. استقلال شاید روزهای ابتدایی چندان امیدوار کننده نبود اما فرهاد مجیدی برای سومین بار به این تیم می آید و بیش از گذشته تجربه کسب می کند. او تاکنون موفق بوده و رکوردهای زیادی را شکسته است. با اینکه دو بازیکن خوب ما را گرفتند اما همچنان بهترین خط دفاعی لیگ را داریم. در اینجا از همه مدافعان تیممان دفاع می کنم، زیرا ما بهترین ها را داریم. امیدوارم عوامل دیگر مانع از قهرمانی استقلال نشود.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: برای دو سرباز; آجورلو خودش سرباز بود اما هیچ وقت در باشگاه استقلال قانون شکنی نکرد. از روز اول به وکیل باشگاه گفته شد که ببیند این دو بازیکن سرباز هستند یا نه. اگر سرباز هستند برو! خیلی رفتند. فکر می‌کنم مورامند می‌توانست تا پایان فصل در استقلال بماند و بازی کند، اما وقتی جو وجود دارد، تصمیم‌گیرندگان رنگارنگ به نظر می‌رسند و این جالب نیست. هم آبی و هم قرمز. کسانی که تصمیم می گیرند فقط باید از قانون اطاعت کنند. اگر می گفتیم مرندمند می تواند بازی کند، واقعاً قانونی بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید