هشدار جدی برای یک پیشکسوت پرسپولیس هنگام تمدید قرارداد

هشدار جدی برای یک پیشکسوت پرسپولیس هنگام تمدید قرارداد

اسماعیل حلالی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و آغاز مذاکرات مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد بحث کادرفنی سرخپوشان، گفت: باشگاه بر اساس سلیقه حق دارد نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان اقدام کند. اما مهم این است که تیم 6 بازی مهم در پیش دارد این می تواند تز را در تیم ایجاد کند.

وی افزود: بازیکنی که می بیند در لیست تمدید قرارداد نیست. این موضوع قطعا روی روحیه او در مسابقات بعدی تاثیر منفی خواهد گذاشت. ای کاش زودتر پروسه تمدید قرارداد را شروع می کردند یا منتظر می ماندند تا قهرمان لیگ مشخص شود و بعد قراردادها را تمدید می کردند. البته یکی دو بازیکن خاص در تیم اگر قراردادشان تمدید شود مشکلی نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در پایان فصل باید کادرفنی سرخپوشان تعویض شود یا خیر، گفت: نمی خواهم در مورد همکارانم صحبت کنم، البته تیمی که شکست خورد باید تجدید نظر کند. نقاط قوت و ضعف خود را در لیگ بیستم بررسی کنید.

حلالی در پاسخ به این سوال که چرا نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم پرسپولیس ناموفق بود، گفت: به دلیل اینکه این تیم پول کافی نداشت. بازیکنی که از قطر 50 میلیارد پیشنهاد می دهد با پیشنهاد 3 میلیاردی پرسپولیس موافقت می کند؟ در پایان فصل بیستم بازیکنان مهمی از این تیم جدا شدند. ساختار دفاعی را به تیم دادیم، برو! تیمی که در هر فصل 8 تا 10 گل می زند، در یک بازی دوستانه 2 یا 3 گل می زند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند در فصل 2023 از لیگ قهرمانان آسیا مجوز حرفه ای دریافت کند، تصریح کرد: در میان معدود مشکلاتی که وارد تیم شده، نمی دانم تغییر خاصی در آکادمی ایجاد شده است. در مورد بقیه هنوز مشخص نیست پیگیری باشگاه تا کجا پیش رفته است؟ تا زمانی که باشگاه زیان ده باشد و حق بازی را به دست نیاورد، لیگ قهرمانان آسیا جذب بازیکنان مورد نظرش سخت خواهد بود. امیدوارم پول دریافتی از بورس به حساب باشگاه برود.

حلالی در نهایت گفت: اگر پول بورسیه نمی رسید شاید باشگاه در بدبختی می افتاد. امیدوارم این پول ها به اشتباه خرج نشود و قراردادهای عجیب و غریبی مانند دوران حکومت انصار بسته نشود. هزینه پخش هم باید به تیم تزریق شود وگرنه قرارداد با دلال کمی به درد می خورد چون تیم دوبرابر می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید