هشدار نکونام: برخی بازیکنان باید از استقلال بروند

هشدار نکونام: برخی بازیکنان باید از استقلال بروند

شاهین بیانی درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: در بین گزینه ها جواد نکونام بهترین گزینه برای استقلال بود. من معتقدم نسخه ایرانی بهتر از خارجی است چون ایرانی ها فوتبال کشور ما را به خوبی می شناسند.

وی افزود: نکونام در زمان بازی و حتی سرمربیگری در تیم های دیگر تجربیات ارزشمندی دارد و مانند فرهاد مجیدی از خانواده استقلالی هاست و به خوبی بلد است با میدان و مشکلات مبارزه کند و تیم را هدایت کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: متاسفانه مشکل استقلال در سال های اخیر این است که برای فصل آینده زود تصمیم نمی گیرد و همیشه انتخاب مربی با تاخیر انجام می شود. به نظر من نکونام باید از امروز شروع کند و لیست خروج و ورود تیمش را مشخص کند.

کاپیتان سابق آبی پوشان خاطرنشان کرد: استقلال در فصل قبل به درستی جذب نشد و در برخی پست ها بازیکنان زیادی داشت، برعکس در برخی پست ها کمبود بازیکن داشت. اما آنچه مشخص است این است که هواداران نیز به خوبی می دانند که استقلال به بازیکنان بزرگی نیاز دارد و فصل گذشته برخی از بازیکنان در سطح این تیم نبودند و حالا سرمربی جدید باید تعدادی را کنار بگذارد و با آوردن چند بازیکن بزرگ و در سطح استقلال، تیم تقویت می شود انتظار هواداران حالا با آمدن جواد نکونام قهرمانی است، البته مدیریت باشگاه باید ابزار و امکانات خوبی را در اختیار سرمربی جدید قرار دهد.

مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به این که آیا استقلال با جواد نکونام مدعی قهرمانی است، گفت: استقلال همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و الان با نکونام فکر می کنم شانس اول قهرمانی را دارد چون جواد می داند چه چیزی دارد. انجام می دهد و مانند فرهاد مجیدی می داند چگونه کار خود را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید