هفته دولت بهترین فرصت برای نمایش خدمات دولت و امید به برکات انقلاب است


ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890363

سلمان برهانی گفت: هفته دولت ویترین خدمات دولت، تدبیر و امید به برکت انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان برهانی فرماندار شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه خدمات دولت و نظام باید برای مردم عزیز تشریح و تبیین شود، گفت: در واقع هفته دولت، هفته خوبی است. فرصتی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت در پیشگاه مردم است.» و برای این منظور همه دستگاه های اجرایی باید برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته تلاش و برنامه ریزی کنند و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی بدارند. دولت عالی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر.

وی افزود: با تلاش و پیگیری های انجام شده در هفته دولت امسال پروژه های خوبی در شهرستان بمپور مدیریت و افتتاح می شود.
این مسئول بیان کرد: در هفته دولت پروژه هایی با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان تنها در دو حوزه برق و مسکن روستایی در بمپور افتتاح می شود که از دستاوردهای نظام و دولت خواهد بود. و با بهره برداری از آنها هزاران نفر از مردم روستاها و شهرهای این شهرستان بهره مند خواهند شد.

برخانی خاطرنشان کرد: همچنین روسای دستگاه های اجرایی که هنوز پروژه های خود را در مدت 48 ساعت جمع بندی نکرده اند و زمان محدودی برای اعلام لیست پروژه های دستگاه های متبوع آماده افتتاح و بهره برداری در هفته دولت داده اند. باید به دبیرخانه ارسال شود.

وی افزود: همچنین نقش آفرینی و عملکرد سازمان های مردم نهاد قابل تقدیر است و باید مورد توجه و حمایت مدیران اجرایی شهرستان بمپور قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد در کنار نهادها و ادارات دولتی با ارتباط موثر و مستمر با خیرین و مسئولان اجرایی می توانند فعالیت ها و اقدامات ارزشمند و ماندگاری را در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان بمپور در ابعاد مختلف آموزشی و فرهنگی انجام دهند.به ورزش و سلامت بپردازند. .

وی تصریح کرد: توصیه من به مسئولان اجرایی شهرستان بمپور این است که از ظرفیت این مجموعه ها و سازمان های مردم نهاد برای تسریع در اجرای وظایف محوله به ویژه در حوزه های مختلف اجتماعی استفاده کنند و به این امر توجه داشته باشند.

برهانی تصریح کرد: مسئولان در راستای رسیدگی بیشتر و رفع معضلات اجتماعی با سمن ها به ویژه در ارائه خدمات و ایجاد اشتغال، خدمات آموزشی و بهداشتی، آگاهی بخشی و هشدار به جوانان نسبت به آسیب های اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند. سطح روستا

وی افزود: در مجموع شش سمن در شهرستان بمپور در سطح استان در قالب دو نفر به عنوان رئیس، دو نایب رئیس و دو منشی در ساختار کمیته استانی وجود دارد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید