همایش دختران و پسران حاج قاسم در بیرجند برگزار شد

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797839

همایش دختر و پسر حاج قاسم سلیمانی در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، همایش دخترانه و پسرانه حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری خراسان جنوبی و حوزه دختران سلیمانی همزمان با دومین سالگرد شهادت برگزار شد. آذر سردار در بیرجند.

آیت الله سید علیرضا علی آبادی، سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در این همایش با بیان اینکه می توان در این زمینه تلاش کرد، گفت: در مقابل مردم باشید و منتظر ابتکار شما هستیم و برنامه جدید و برنامه منسجمی داریم. برای رسیدن به تمدن اسلامی

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در نامه ای به خانواده خود گفت: تصور نمی کنم لباس نظامی بپوشم تا مردم را بکشم، بلکه لباس نظامی پوشیدم تا قاتلان را از روی زمین پاک کنم، این نگاه و مکتب است. پیامبران.”

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ انسانی حق ندارد بر انسان حکومت کند مگر تشکیل حکومت بر اساس قانون الهی برای حکومت بر بندگان کامل خدا که ولایت وکیل و اولیای دم است. پیامبران و تمام آنچه جامعه به آن نیاز دارد. فرمود: در شرع، اگر کسى خواب باشد، بیدارکردن او از خواب بر دیگران حرام است، هر چند نمازش بجا آمده باشد، مگر اینکه اجازه داده شود، جبران شود، اگر دین اسلام این است دین به هیچ وجه اجازه تضییع حقوق مظلوم را نمی دهد، حیثیت و ناموس همه باید حفظ شود.

آیت الله عبادی با اشاره به داعش گفت: اگر شهادت سردار سلیمانی و امثال او نبود و داعش مسلط بود، جنایات آنها بسیار بیشتر از مغول ها بود، بنابراین تمدن به معنای واقعی بخشی از آن است. دستور کار مذهبی. .

امام جمعه بیرجند به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما به عنوان یک انقلاب بیش از 40 سال است که یک سیلی به صورت ما نخورده ایم مگر اینکه از آن دفاع کرده ایم، اما عالم کفر به ما حمله کرده است. از هر نظر.”

پس از سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان در این همایش، سرهنگ علی احمدی از سخنگویان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه شرق و امنیت در آن پرداخت. منطقه

گروه سرود ابن الاحرار سپس سرود دلا را سرودند و سپس با صدای سوزناک حاج قاسم مداحی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید