همدلی و همکاری رمز موفقیت و پیشرفت در محیط کار است

ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796096

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: همدلی سرمایه ارزشمندی است که باعث می شود اعتماد دیگران را جلب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نریمانی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در بازدید از روند بازسازی فضاهای آموزشی و سمیناری این دانشگاه گفت: یکی از پدیده های زیبا و تحسین برانگیز ما ایرانیان فرهنگ تعاون و همدلی است. «همدلی دارایی ارزشمندی است که به ما امکان می دهد اعتماد دیگران را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه مشکلات دانشگاه با یک نفر و همفکری حل نمی شود بلکه نیازمند همفکری، مشورت و همکاری همه است گفت: برای عبور از مشکلات موجود همت و همکاری، همدلی و همراهی همکاران نیاز است.
مسئول واحد یادگار امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت و ضرورت افکار و عقاید دیگران در انجام کارها گفت: استفاده از نظرات دیگران برای تصمیم گیری و انجام هر چه بهتر کارها بسیار حائز اهمیت است و همیشه کم است. از یک طرف، این به ما کمک می کند تا به اهداف تجاری و سازمانی خود دست یابیم.
نریمانی راد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) دانشگاه بسیار بزرگی است و موفقیتی که به دست آورده حاصل تلاش همه کارکنان، اساتید و دانشجویان در سطوح مختلف است.
مسئول واحد یادگار امام خمینی (ره) نیروی کار را بزرگترین و برجسته ترین سرمایه هر سازمانی دانست و ادامه داد: نیروی انسانی عامل کلیدی در پیشرفت هر سازمانی است و باید به رشد و ارتقای هر چه بیشتر آنها کمک کنیم. .
وی افزود: ابزارهای زیادی برای تشویق کارکنان وجود دارد و توجه به نیازها و نیازهای کارکنان یکی از مهم ترین موضوعات است و باید از طریق ابزارهای تشویقی مختلف بهترین برنامه ریزی را برای کارکنان داشته باشیم تا همکاران ما بتوانند نقش با انگیزه در محل کار.”

نریمانی راد در پایان به رسالت این واحد دانشگاهی و ایجاد دانشگاه نمونه مهارتی و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: با استعانت از خداوند متعال تمام تلاش خود را برای رسیدن به دانشگاه کارآفرینی و ایجاد حس تعامل به کار خواهیم گرفت. همکاری و مسئولیت پذیری در وهله اول “تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا با استفاده از فرصت ها، ظرفیت و استفاده بهینه از امکانات موجود، شاهد ارتقای بیشتر جایگاه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید