همه ادعاهای مرگ آرنیکا و ناگین

همه ادعاهای مرگ آرنیکا و ناگین

روز جدید آرنیکا قائم مغی و نگین عبدالمالکی دو دختری هستند که در روزهای اخیر در تهران و همدان مقصر مرگشان عنوان شده اند و برخی مرگ آنها را به اعتراضات مرتبط می دانند در حالی که این ادعاها از سوی مقامات قضایی رد شده است.

برترین ها: آرنیکا قائم مغی و نگین عبدالملکی دو دختری هستند که در روزهای اخیر در تهران و همدان متهم به قتل شدند و برخی مرگ آنها را مربوط به اعتراضات می دانستند تا اینکه این ادعاها از سوی مقامات قضایی رد شد. خبرگزاری میزان (خبرگزاری رسمی قوه قضائیه) و خبرگزاری تسنیم در مطالبی جداگانه به این ادعاها واکنش نشان دادند.

مرگ آرنیکا بر اثر پرتاب شدن از پنجره اتاق خواب؟

خبرگزاری تسنیم: روز یکشنبه 10 آبان ماه 1401 فوت دختر جوانی روی تخت بیمارستان گلستان توسط پدرش به کلانتری 102 گارد اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری 102 گارد ایستگاه به بیمارستان رفت و تحقیقات اولیه را آغاز کرد.

بر اساس آنچه «تسنیم» منتشر کرد: 10 روز پیش آرنیکا از پنجره اتاق خوابش در پایین «پرتاب» به پایین پرتاب شد و به بیمارستان گلستان منتقل شد. وی پس از 10 روز درمان بر روی تخت این بیمارستان درگذشت. به گفته پدر متوفی، زمانی که این دختر جوان از پنجره اتاقش به پایین سقوط کرد، در حال صحبت با پدرش در مورد جراحت وارده بود و هیچ قرص و دارویی مصرف نمی کرد.

حسین پور (بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران) می گوید: «خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم و مجروح شدن آرنیکا قائم مقایی در جریان «اعتراضات» توسط «پلیس» کاملا کذب است و وی. از پنجره خانه خود افتاد و مرد.

مرگ نماینده آرنیکا بر اثر ضرب و شتم متعدد؟

خبرگزاری میزان: در اعتراضات اخیر اخیراً عکس های یک نوجوان 17 ساله به نام آرنیکا قائم مگی منتشر شد و برخی مدعی شدند وی با ضربات چماق متعدد در این تجمعات کشته شده است. بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت: پزشکی قانونی علت مرگ این متوفی را سقوط از ارتفاع اعلام کرد. وی با اشاره به اینکه دستور جمع آوری ادرار و خون متوفی برای سم شناسی صادر شده است و طحال و طحال وی آسیب دیده و طحال وی آسیب دیده و موجب مرگ وی شده است، افزود: متوفی فاقد سابقه بیماری یا سابقه بیماری بوده است. استفاده از مواد مخدر. حسین پور در پایان گفت: والدین متوفی ساعت 5 و 45 دقیقه صبح به دنبال او بودند که در اتاقش را باز نکرد و جسدش را در حیاط پیدا کردند.

بازپرس قتل در تهران با بیان اینکه چرا مرحوم آرنیکا قائم مگی برای مداوا به بیمارستان ارتش گلستان منتقل شد، گفت: در سراسر کشور وقتی برای فردی در منطقه ای حادثه ای رخ می دهد، او را به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل می کنند. در این حادثه محل سقوط در مجاورت بیمارستان نظامی بود که به طور طبیعی متوفی به آنجا منتقل شد.
ادعای مرگ نگین عبدالمالکی

نگین عبدالمالکی و مصرف مشروبات الکلی سمی؟

دختر دیگری که در تظاهرات اخیر خبر مرگ وی اعلام شد، نگین عبدالمالکی است که گفته می شود اهل کروه است و ظاهراً در همدان فوت کرده است.

خبرگزاری میزان (رسانه قوه قضائیه) درباره درگذشت ناگین عبدالمالکی در کوروه نوشت:

در جدیدترین مورد، رسانه ها مدعی شدند مردی به نام «نگین الف» دانشجوی 21 ساله اهل کوروه در اعتراضات اخیر شهر همدان جان خود را از دست داده است.

علت مرگ این دختر کوروه ای در برخی رسانه ها اعلام شد: روز چهارشنبه بیستم مهرماه بر اثر “ضربه های متعدد باتوم” توسط نیروهای امنیتی به جمجمه، “نگین الف” دچار خونریزی شد و پس از بازگشت به بیمارستان جان باخت. خوابگاه دانشگاه با بررسی های به عمل آمده مشخص شد مرگ فرد مذکور ربطی به اعتراضات نداشته و متأسفانه این زن بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست داده است. دادستان همدان در گفت وگویی گفت: نگین عبدالمالکی بامداد پنجشنبه 29 مهرماه با علائم شدید مسمومیت به بیمارستانی در همدان منتقل شد.

خانجانی مکار ادامه داد: وی علیرغم اقدامات درمانی متأسفانه بعدازظهر روز پنجشنبه 31 مهرماه به دلیل وخامت حال از دنیا رفت. اکنون مشخص شده است که این دختر همان «نگین الف» است که هدف جدید پروژه ترور رسانه ای ضد انقلاب است.

ماجرای استعفای جنجالی نماینده سقز

روز گذشته ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس در استوری اینستاگرامی اعلام کرده که به دلیل اتفاقات اخیر در کشور تصمیم به استعفای خود از مجلس گرفته است.

ساعاتی بعد خبرگزاری ایرنا استعفای نماینده سقز و بانه در مجلس در آستانه چهلمین سالگرد درگذشت مهسا امینی، دختر ساکری را تکذیب کرد.

در این خبر، نهاد رسانه ای دولت نوشت:

بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های سکز و بانه در مجلس با تکذیب استعفای خود از نمایندگی از هک شدن صفحه اینستاگرامش و از کنترل خارج شدن آن خبر داد.

رحیمی افزود که پیام استعفای وی توسط یک هکر در استوری اینستاگرامش منتشر شده و صحت ندارد.

وی افزود که در تلاش است تا کنترل و مدیریت صفحه اینستاگرام خود را دوباره به دست گیرد.

دقایقی پیش خبری در صفحه رسمی این نماینده منتشر شد مبنی بر اینکه وی در واکنش به درگذشت مهسا امینی از نمایندگی استعفا کرده است.

مهسا امینی که 22 شهریور در بیمارستان قصری تهران درگذشت، اهل شهرستان سکز بود.

همه ادعاهای مرگ آرنیکا و ناگین

منبع: Brenrins

دیدگاهتان را بنویسید