هم افزایی دستگاهی برای رفع آسیب های اجتماعی پایتخت نیاز است


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918752

رضوانی تصریح کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی نهادهای مختلفی پاسخگو هستند و مدیریت شهری پایتخت می تواند با هماهنگی نهادهای مرتبط و مشارکت کننده در این زمینه به رفع آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران و ایجاد هم افزایی برای تسهیل روند حل آسیب های اجتماعی کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس، با اشاره به عملکرد شهرداری پایتخت در حوزه رفع آسیب های اجتماعی گفت: اگرچه اقداماتی در این زمینه انجام شده است. اصلاً در حیطه مدیریت شهرسازی پایتخت نبود.

رضوانی تصریح کرد: با توجه به امکانات و اعتبارات فراوانی که در اختیار مدیریت شهری است، انتظارات بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است و حداقل انتظار ما این است که در مواردی که خیرین در قالب سازمان های مردم نهاد نسبت به کاهش برخی آسیب های اجتماعی اقدام کنند. در برخی مواقع بودجه زیادی در این زمینه اختصاص می دهند، شهرداری تهران باید به طور کامل از آنها حمایت کند و از طرق مختلف بر آنها تأثیر بگذارد تا بتوانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم تهران در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: در زمینه آسیب های اجتماعی نهادهای مختلفی پاسخگو هستند و مدیریت شهری پایتخت می تواند با هماهنگی نهادهای ذیربط در این زمینه و ایجاد هم افزایی در حل رفع شود. آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران برای تسهیل فرآیند حل آسیب های اجتماعی.

رضوانی بر لزوم هماهنگی دستگاه های ذیربط با رهبری شهرستان برای رفع آسیب های اجتماعی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اقداماتی که بین دستگاه ها هماهنگ می شود طبیعتاً نتایج بهتری نسبت به اقدامات یکباره دستگاه ها خواهد داشت. انشاالله همه ماموران مسئولیت آسیب های اجتماعی خود را جدی گرفته و در انجام وظایف خود طبق قانون تلاش خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید