هکرهای ایرانی دو روزنامه اسرائیلی گروه قاسم را هک کردند

هکرهای ایرانی دو روزنامه اسرائیلی گروه قاسم را هک کردند

این در دومین سالگرد ترور قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای آمریکایی در عراق برگزار شد. هکرها عکس قاسم سلیمانی را با جمله ای در هر دو سایت منتشر کردند. در تصویر بالا حلقه ای در آسمان دیده می شود که ظاهراً نمادی از مشت قاسم سلیمانی است که از آن موشک به زمین شلیک شده است.

هدف این موشک یکی از سایت های مربوط به سلاح های هسته ای اعلام نشده اسرائیل است. این سایت شبیه به مرکز تحقیقات هسته ای شیمون پرز نکو در نزدیکی دیمونا است. این تاسیسات که برای چندین دهه وجود داشته است، اکنون محل استقرار آزمایشگاه‌های زیرزمینی است که در حال پردازش میله‌های سوخت رآکتور برای تولید پلوتونیوم با سطح سلاح‌های مناسب برای برنامه بمب هسته‌ای اسرائیل هستند.

اسرائیل با سیاست ابهام هسته ای خود، نه تایید و نه انکار می کند که سلاح هسته ای دارد.

در این تصویر که توسط هکرها در وب سایت اورشلیم منتشر شده، به زبان های انگلیسی و عبری نیز آمده است: «ما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید به شما نزدیک هستیم».

جروزالم پست انگلیسی زبان با تایید خبر حمله سایبری در صفحه توئیتر خود این اقدام را “تهدیدی مستقیم” برای اسرائیل توصیف کرد و نوشت: ما در تلاش هستیم تا مشکل را حل کنیم و از خوانندگان به خاطر صبر شما تشکر می کنیم.

جروزالم پست پس از بازگردانی وب سایت خود، اعلام کرد که هکرهای طرفدار ایران قبلا صفحه اول این روزنامه را در سال 2020 با ویدئویی هدف قرار داده اند. در این تصویر شهر تل آویو در آتش است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر وقت اسرائیل در حال فرار است. در جلیقه نجات

هکرها همین تصویر را در حساب توییتر معاریو، یکی دیگر از روزنامه های اسرائیلی منتشر کردند. اما این تصویر بلافاصله از توییتر این روزنامه حذف شد.

مقامات ایرانی و اسرائیلی هنوز به طور رسمی در مورد این حمله سایبری اظهار نظر نکرده اند، اما با توجه به سابقه حمله هکرهای مرتبط با ایران به وب سایت های اسرائیلی، بلافاصله انگشت گناه به سمت هکرهای مرتبط با جمهوری اسلامی نشانه رفته است.

یورونیوز شواهدی در دست دارد که نشان می دهد این حمله توسط گروهی به نام قاسم انجام شده است. پرسش و پاسخ اختصاصی یورونیوز با هکرهای گروه تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید