هیچ اعتراضی به برنامه مسابقات نداریم


ساعت: 22:17
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812186

بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل مس اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رامین رضاییان درباره سومین پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل رفسنجان کپر گفت: فقط این برد ارزشمند را به هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم. از مسئولان و خبرنگاران می خواهم تماشا کنند و فوتبالدوستان را محروم نکنند. تماشاگران در تمام دنیا به جز ایران به ورزشگاه می آیند. حیف نیست این طرفداران را در فوتبال نداریم؟

وی افزود: نه تنها تیم ما، بلکه همه تیم ها از تیم های بزرگ شهرستان تا تیم های بزرگ پایتخت از حضور هواداران محروم هستند. از مسئولان می خواهم اجازه دهند هواداران به ورزشگاه های 20 تا 30 درصدی بیایند. در حال حاضر هواداران در سراسر جهان حضور دارند و شب گذشته در دیدار چلسی و لیورپول شاهد بودیم که هواداران حتی ماسک هم نداشتند. ما آنقدر نمی خواهیم و با رعایت مشکلات بهداشتی می توانیم اجازه حضور 20 تا 30 درصدی تماشاگران را بدهیم تا هواداران و ما فوتبالیست ها از این اتفاق لذت ببریم.


پیروان: هیچ اعتراضی به برنامه بازی نداریم

افشین پیروانی پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: مقابل تیم خوب مس رفسنجانی بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

او گفت: ما درباره تیم خود صحبت می کنیم و تمرکزمان روی پرسپولیس است. سعی می کنیم بیشتر کار کنیم و کمتر صحبت کنیم. ما هیچ اعتراضی به برنامه مسابقات نداریم، یک هفته قبل از استقلال و یک هفته بعد از آنها فرصت داریم و همه باید تمکین کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی به وجود آمده در مصاحبه مدیرعامل استقلال با خبرنگاران گفت: من فقط می گویم این حرکت خوبی نبود و شخصا از مدیر بانویی که این اتفاق برایش افتاده عذرخواهی می کنم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با صنعت نفت قبل از بازی با استقلال یا بعد از بازی آنها مهم است، گفت: برای ما فرقی نمی کند، ما پرسپولیسی هستیم و سعی می کنیم هر بازی را ببریم، حالا چه بازی بعد از بازی. بازی مستقل باشد یا قبل از بازی آنها.

وی در پاسخ به این سوال که اتفاقات قبل از دربی حساسیت این بازی را افزایش نمی دهد؟ وی گفت: ما سعی می کنیم در مورد کسی صحبت نکنیم. هفته آینده با تیم خوبی در صنعت نفت بازی می کنیم و خدای نکرده در یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه ربیع در نشست خبری پس از بازی گفت پرسپولیس در مرحله گل دوم بازی جوانمردانه را رعایت نکرد، گفت: ربیع نظرش را اعلام کرد، این تیم کادرفنی خوبی دارد و ای کاش. موفقیت آنها


ترابی: من 27 سال سن دارم و سرباز نیستم

مهدی ترابی پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل مس گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی بود و امروز آنطور که می خواستیم بازی کردیم و همه بچه ها از این بازی لذت بردند و توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. خدای ناکرده این روند را ادامه می دهیم و در هفته های آینده سربلند خواهیم بود و کم کم به بالای جدول می رسیم.

وی درباره تساوی استقلال و اینکه پرسپولیس باز هم فاصله خود را با صدر به 3 امتیاز رسانده است، گفت: ما بیشتر روی بازی های خودمان تمرکز کرده ایم چون می دانیم اگر بتوانیم سه امتیاز بگیریم می توانیم به بالای جدول برسیم و بدهیم. خدایا ما به این هدف خواهیم رسید.»

هافبک پرسپولیس درباره اینکه سرمربی مس معتقد است بازیکن مس قبل از گل دوم این تیم مصدوم شد و بازیکنان پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، خاطرنشان کرد: گل دوم ما را چه کسی به ثمر رساند؟ من ندیدم اما اگر بازیکنان ما ببینند بیرون می آیند. گل دوم ما کرنر بود و اگر مصدومیت داشت کرنر بود و به نظرم مشکلی نبود.

ترابی با بیان اینکه او دوباره گل زد و حالا یکی از بهترین هاست، گفت: این چیزها مهم نیست و اگر پرسپولیس برد و تیم برد همه در سطح بالایی هستند و اگر تماشاگران راضی باشند ما هم خوشحالیم. گلزنان لیگ . . .

وی در خصوص وضعیت مالی سرخپوشان و اعتراض یحیی گل محمدی به این موضوع گفت: ما در مورد وضعیت مالی باشگاه صحبت نمی کنیم و نباید صحبت کنیم زیرا هیچ قدمی رو به جلو نمی بینیم. امیدوارم مشکلات حل شود چون قرارداد هفت بازیکن تیم به پایان می رسد و اگر برادری آنها ثابت نشود. مطمئناً بچه ها نمی خواهند آن را طولانی کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا قراردادش رو به پایان است و آیا مذاکراتی برای تمدید قراردادش انجام می شود یا خیر، گفت: نه، گفتند نامه نوشتند و نامه ای ندیدیم.

ترابی درباره وضعیت سربازی خود گفت: من 27 سال سن دارم. من دانشجو هستم و اگر می خواهید در دانشگاه بوئین زهرا که در آنجا تحصیل می کنم تحصیل کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید