هیچ فریبکاری وجود نداشت. کسانی که عاشورا خواندند اشتباه کردند!


ساعت: 20:33
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809102

اما رهبران شورشی یعنی اصلاح طلبان مرد در سال 88 در کشور هرج و مرج ایجاد کردند و گفتند تقلب در انتخابات صورت گرفته است و به گفته ابطحی یکی از اعضای اصلاح طلب دخیل در قیام، قصد ایجاد هلال بلاتکلیفی را دارند. منطقه و تبدیل ایران به افغانستان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که سران قیام – اصلاح طلبان مرد – در سال 1367 با ادعای تقلب در انتخابات، کشور را قیام کردند و به گفته ابطحی، یکی از اعضای اصلاح طلب حاضر در قیام، هدفشان ایجاد هلال ناامنی در منطقه و چرخش بود. ایران در افغانستان؛ فایل صوتی محمد خاتمی منتشر شده است که به صراحت به دروغ بزرگی اعتراف کرده و گفته است «در انتخابات ۸۸ تقلب نشده است!»

خاتمی در این دیدار با برخی از جوانان با اعتراف به اینکه «من نمی گویم در انتخابات تقلب شد»، دوم خرداد را یک اتفاق بی برنامه و ناشی از تقابل و گرفتاری خود در یک موقعیت توصیف کرد.

خاتمی در تغییر موضع قابل توجهی در این فایل صوتی می گوید: من از کلمه اصلاحات استفاده نکردم چون خود انقلاب اسلامی را قله اصلاحات می دانم.

خاتمی اگرچه از اعضای جنبش سبز که ماه ها در کشور غوغا کرده بودند و در روز عاشورا به امام حسین (ع) توهین کردند، دعوت کرد، اما گفت که «اشتباه» کرده و برخی از چهره های اصلاح طلب مانند ابراهیم عسگرزاده را توجیه کرده است. به گفته وی، وی موضع نامناسبی در مورد هتک حرمت به مقدسات و جمهوری اسلامی داشته است.

شواهد نشان می دهد که جریان اصلاحات با محوریت رهبران اغتشاشات، پس از 12 سال جنایت در سال 88 و اعمال تحریم های شدید علیه ایران از طریق این قیام، به این تحلیل رسیده است که جامعه (!) قیام 88 را فراموش کرده است. ، تا بتوانند با اعترافات دیرهنگام برای توجیه عصیان به صحنه سیاسی بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید