هیچ محدودیت اعتباری برای پرداخت سرمایه در گردش به شرکت های ICT وجود ندارد


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813515

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه در راستای تقویت و توسعه کسب و کار ICT شرکت های ICT ملزم به ارائه تسهیلات سرمایه در گردش هستند، گفت: محدودیت اعتباری برای پرداخت تجهیزات به این شرکت ها وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد سرای در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در راستای تقویت و توسعه کسب و کار ICT، قرار است تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت های ICT ارائه شود.

وی با بیان اینکه اهدافی برای تامین آسایش فعالان دنبال می شود، افزود: تسهیل و تسریع در اجرای طرح های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاهش هزینه های مالی شرکت ها برای تثبیت اشتغال و وضعیت کسب و کار از جمله این اهداف است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تمامی شرکت های فعالی که عضو اتحادیه یارانه ای هستند یا دارای مجوز از رگولاتوری هستند و یا ارتباطات رادیویی که قرارداد فعال با دستگاه های دولتی و یا بخش دولتی دارند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در خصوص نوع و اندازه تجهیزات جانبی نیز گفت: میزان تجهیزات قابل تهیه حداکثر 3 میلیارد تن است و با این حال سرانه اشتغال 200 میلیون تن است.

سرای با بیان اینکه نرخ سود این تسهیلات 10 درصد است، گفت: این تسهیلات در یک فاز و بدون دوره تنفس و با بازپرداخت 12 ماهه تکمیل می شود.

اعلام می کند: متقاضی حداقل باید پیش پرداخت دریافت کرده باشد یا مرحله اول دریافت تسهیلات باشد که مبلغ تسهیلات معادل مابه التفاوت مبلغ قرارداد و پیش پرداخت باشد. مراحل پرداخت شده توسط کارفرما تحت قرارداد محاسبه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید