هیچ مورد خاصی در افشای اطلاعات آزمون وجود ندارد

ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921935

وزیر آموزش و پرورش گفت: موارد خاصی که با روال آزمون مغایرت داشته باشد و یا موجب افشا در این خصوص شود وجود ندارد و فرصت بازدید از روند طرح سوال تا زمان اجرا در اختیار نمایندگان رسانه ها و کارکنان شورای انقلاب فرهنگی قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه حیاط دولت و در جمع خبرنگاران گفت: برای آزمون آذرماه که بیش از 150 هزار نفر در آن شرکت کردند و داوطلبان دارای تحصیلات علمی نیز در این آزمون حضور دارند، اقدامات لازم انجام می شود. از امکانات سازمان اندازه گیری دامنه ها گرفته شده و استفاده می شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: هیچ مورد خاصی که خلاف روال آزمون باشد و یا منجر به تبلیغات در این زمینه شود وجود ندارد. همچنین دوستان شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا از فرآیند طراحی سوال بازدید کردند و نامه ای به رسانه ها و نهادهای نظارتی داده شد تا در مدت زمان باقیمانده از فرآیند طرح سوال برای اجرا در حوزه های امتحانی بازدید کنند. تا امتحان دی ماه..

وی خاطرنشان کرد: طبیعتاً مواردی مانند نگاه کردن به برگه دیگر یا آوردن اقلام ممنوعه در امتحانات اتفاق می افتد، اما در موارد خصوصی که چنین اتفاقی می افتاد، طبق ضوابط و ترتیب آزمون با دانش آموزان برخورد می شد. البته انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی باعث شد دانش آموزان تحت فشار روحی و روانی قرار بگیرند و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهند تا نتوانند آزمون را با موفقیت به پایان برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید