واکسیناسیون حومه مشهد به 75 درصد رسید / اجرای مانورهای سلامت زیستی در 20 محور عملیاتی

ساعت: 17:34
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789772

ذاکرجان گفت: با مشارکت بسیج و نیروهای مردمی امروز واکسیناسیون در حاشیه شهرها در نوبت اول به حدود 75 درصد و در هر دو نوبت به حدود 60 درصد رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محسن ذاکرجان رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ظهر امروز در افتتاحیه رزمایش سلامت زیستی حضرت زینب(س) که در مجمع شعر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین آنها اجرای طرح واکسیناسیون این شهرستان بود. کمک نیروهای مردمی

وی با اشاره به اینکه در ابتدای اجرای این طرح بین آمار واکسیناسیون در حاشیه شهر و سایر نقاط مشهد 20 درصد تفاوت وجود داشت، گفت: تا به امروز واکسیناسیون را در حاشیه شهر آغاز کرده ایم که در ابتدا حدود 75 درصد است. دوز و حدود 60٪ در هر دو دوز.

ذاکرجان خاطرنشان کرد: امروز فاز جدید این پروژه چند ماهه حیاتی است و در 20 محور عملیاتی در حاشیه شهر مشهد با محوریت 4 ناحیه مقاومت مسلم، بلال، میثم و حر به مناطقی خواهیم رفت که میزان واکسیناسیون در آنها صورت گیرد. دوز دوم است. “زیر 50٪ است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در این طرح ابتدا اقناع و تبلیغات ملی انجام می شود و همزمان با 10 اتوبوس سیار از ساعت 10 تا 10 دسترسی سراسری به واکسیناسیون در این مناطق خواهد بود. و 20 تاکسی واکسن و مساجد انجام می شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با استعانت از خداوند و حضرت زینب(س) این طرح بتواند میزان واکسیناسیون در حاشیه شهر را به میزان قابل قبولی برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید