واکسیناسیون 60٪ برای کودکان 12 تا 18 سال / فعالیتهای حضوری از ماه نوامبر

زمان: 13:45
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776261

سخنگوی آموزش و پرورش گفت 60 و 85 درصد معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در گروه سنی 12 تا 18 سال واکسینه شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی آموزش و پرورش در گفتگوی ویژه خبری گفت: وزارت آموزش و پرورش به دلیل هماهنگی کامل با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بازگشایی مدارس را به تدریج و به صورت برنامه ریزی شده آغاز کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات توانبخشی از ابتدا با هماهنگی وزارت بهداشت انجام شده است به طوری که 85 درصد از معلمان و کارکنان ما واکسینه شده اند و 60 درصد از گروه دانش آموزی تا 30 اکتبر واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه گروه دانش آموزی 12 تا 18 ساله در واکسیناسیون گنجانده شد ، افزود: به تدریج این گروه به طور کامل واکسینه می شوند و از ابتدای مهرماه مجدداً در مناطق روستایی و کم جمعیت باز شد و اکنون سه تا چهار نفر و نیم میلیون نفر در گروه گنجانده شدند ، که می توانند شخصاً شرکت کنند ، اگرچه این شامل مناطق روستایی می شود.

کمرای گفت: “این موضوع شامل مدارس کم جمعیت است و بر اساس گروه بندی مدارس به تدریج فعالیت های خود را شخصاً آغاز می کنند. نیمه دوم آبان فرایندی است که با شرایطی که در کشور حاکم است در کشور حاکم خواهد بود و چه چیزی ما از مقامات بهداشتی دریافت خواهیم کرد “ما از سرگیری را در مقیاس بزرگتر انجام خواهیم داد ، اما در این زمینه ما تابع سیاست های وزارت بهداشت و ستاد ملی تاج هستیم ، ما روند فعالیت های شخصی را کند یا سریع می کنیم طبق دستورالعمل های صادر شده

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید