واکنش دولت به واکسیناسیون جهانی خیره کننده بوده است

ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785731

مهدی توگیانی گفت: از زمان روی کار آمدن دولت مردمی روند واردات واکسن و حتی تولید واکسن های داخلی سرعت گرفته و بی نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی توگیانی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز با بیان اینکه عملکرد دولت آقای رئیسی در واکسیناسیون ملی حیرت آور و تحسین برانگیز بود، اظهار داشت: این عملکرد بی نظیر بود و همه احزاب، مخالفان و مخالفان نظام را متحیر کرد.

وی گفت: مخالفان و مخالفان نظام می گفتند جمهوری اسلامی واردات واکسن را به تعویق می اندازد و این مسائل را به تحریم و مسائلی از این دست ربط می دهد، اما اکنون که روند واردات واکسن و واکسن ملی سرعت گرفته، سکوت کرده اند. و من دیگر نمی دانم.» چه بگویم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن برای زیر سوال بردن دستاوردهای دولت سیزدهم و کشاندن مردم به دولت کمپین «نه به واکسن» را راه اندازی کرده است. همین دشمن تا دیروز می گفت چرا دولت واکسن وارد نمی کند اما حالا که میلیون ها دوز واکسن وارد کشور شده جنگ روانی را عوض کرده و مردم را به اشتباه می اندازند.

توگیانی معتقد است مردم ایران هوشیارتر از فریب چنین کمپین هایی هستند. مردم باید بدانند که برای سلامت عمومی باید واکسینه شوند و دوباره مشاغل را شروع کنند. در غیر این صورت، ویروس کرونا به راحتی قابل کنترل نخواهد بود و سلامت جامعه به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی گفت: با توجه به اینکه ایران بیش از 80 میلیون نفر جمعیت دارد، میزان واردات واکسن و سرعتی که در این زمینه شاهد هستیم ستودنی و مثال زدنی است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و وزارت بهداشت در واردات واکسن تاج و واکسن ملی گام های بلندی برداشته اند، گفت: و FATF صرفا یک عذرخواهی است هرچند تکذیب نمی کنیم. تاثیر تحریم هاست، اما بخش قابل توجهی از مشکلات کشور ناشی از عدم اراده و حکمرانی صحیح است.

توگیانی از مردم خواست به واکسن های وارداتی و تولید داخل اعتماد کنند و گفت: بدون واکسن نمی توان نشاط اجتماعی و فعالیت جمعی را رعایت کرد. زیرا سلامت خود و دیگران هر لحظه ممکن است به خطر بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید