واکنش رابرت مالی به گزارش سی ان ان درباره بازداشت شدگان ایران

واکنش رابرت مالی به گزارش سی ان ان درباره بازداشت شدگان ایران

روز جدید رابرت مالی، مذاکره‌کننده ارشد ایالات متحده، به گزارش نادرست یک شبکه تلویزیونی در کشورش درباره بازداشت‌شدگان در ناآرامی‌ها در ایران واکنش نشان داد.

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور، گزارش کذب سی ان ان درباره وضعیت برخی از بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر در ایران را غیرقابل بیان خواند.

این واکنش راب مالی در حالی است که او به ناآرامی های این روزها در ایران می پردازد و با وجود اینکه در آخرین مصاحبه خود با شبکه قطری الجزیره رویکرد دیپلماتیک به تهران را اعلام کرده، رویکرد دوگانه دولت بایدن و همکاری با … مخالفت جمهوری اسلامی ایران پیشروی می کند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به اتهامات واهی سی‌ان‌ان درباره بازداشت‌شدگان با بازنشر این گزارش، در حساب توئیتری خود نوشت: این گزارش به تشریح خشونت‌های غیرقابل توصیف مقامات ایرانی در بازداشتگاه‌ها می‌پردازد.

وی در حالی که مدعی شد واشنگتن به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست، از شورشیان حمایت کرد و گفت: این گزارش یادآور خطراتی است که مردم ایران با آن روبرو هستند و رژیم در تلاش بیهوده خود برای خاموش کردن مخالفان تا کجا پیش خواهد رفت. رفت

دیدگاهتان را بنویسید